Cerințe față de candidați:
- Studii superioare;
- Cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
- Limba română-scris/vorbit fluent;
- Limba engleză- scris/vorbit fluent;
- Abilități de comunicare și lucru în echipă;
- Persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă;
- Disponibilitatea de a învăța lucruri noi;
- Disponibilitate de muncă full-time;
- Experiență de muncă în oficiu constituie un avantaj.
Responsabilități de bază:
- Gestionarea documentelor;
- Recepționarea apelurilor telefonice;
- Menținerea corespondenței prin e-mail;
- Traducerea textelor în limba engleză;
- Asigurarea traducerii în timpul întâlnirilor cu oficiali vorbitori de limbă engleză;
- Evidența corespondenței;
- Întocmirea proceselor verbale;
- Îndeplinirea altor sarcini de serviciu.
Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.md , până la data de 15 septembrie 2017. La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului.
No Comment