Proiectul Creşterea competitivităţii sectorului agroalimentar prin integrarea acestuia în lanţurile valorice interne şi globale, în special a sectorului culturii de soia îşi propune să contribuie la sporirea capacităţii de afirmare a sectorului pe piaţa internă şi externă, precum şi a capacităţii instituţiilor din învăţământul profesional tehnic din domeniul agroalimentar, astfel încât oferta educaţională să asigure necesităţile pieţei muncii şi să răspundă standardelor aferente de calitate.
Responsabilităţi de bază:
- Coordonarea procesului de elaborare a Recomandărilor pentru planul anual de înmatriculare a elevilor în instituțiile din învățământul profesional tehnic cu specialități agricole, conform nevoilor pieței muncii;
- Coordonarea procesului de elaborare a standardelor ocupaționale și a calificărilor necesare pentru asigurarea standardelor de calitate în sectorul agroalimentar (inclusiv agricultura și produsele ecologice);
- Coordonarea activităților de dezvoltare a capacităților tehnice ale instituțiilor beneficiare;
- Implicarea în elaborarea procedurilor de implementare a unor proiecte de creare a sistemului de formare continuă (CVET);
- Elaborarea și revizuirea documentelor de reglementare și de politici în domeniu;
- Planificarea, organizarea și supervizarea activităților din cadrul proiectului; elaborarea rapoartelor de activitate;
- Identificarea și selectarea experților naționali și internaționali, coordonarea activității acestora;
- Organizarea unor vizite de studiu în centre de formare continuă;
- Organizarea unor expoziții de produse agroalimentare certificate și ecologice etc.
Calificări:
- Studii superioare în domeniile: management, educație, agricultură, economie / studii de dezvoltare;
- Experiență în managementul proiectelor și în formare profesională continuă;
- Experiență privind crearea sistemelor/proiectelor de formare continuă (In-service Training System (CVET));
- Experiență și colaborare cu sectorul asociativ, în particular cu mediul de afaceri din domeniul agriculturii;
- Minimum 3 ani de experiență în managementul proiectelor, inclusiv în domeniul vocaț
Abilități:
- Abilităţi avansate de analiză, planificare strategică şi sinteză, de organizare şi management al timpului;
- Abilități de lucru în echipă; abilităţi excelente de comunicare şi relaţionare interpersonală, deschidere către colaborare; flexibilitate; abilități de lucru cu adulţii;
- Gândire critică și creativă; abilități de analiză sistemică, de soluționare a unor probleme complexe;
- Abilități excelente de operare pe calculator, de utilizare a aplicațiilor software din pachetul Microsoft Office, baze de date;
- Abilități avansate de comunicare în scris și oral în limbile română și engleză; de elaborare de prezentări, regulamente interne, documente și rapoarte.
Dosarul pentru concurs va conține:
- Curriculum vitae, inclusiv contacte pentru cel puțin 2 referințe relevante domeniului;
- Scrisoare de motivație;
- Copii ale următoarelor documente: diplomă de studii superioare, diplome/certificate ce atestă competențe în domeniile solicitate.
Perioada de derulare a proiectului: aprilie 2018 – februarie 2021
Perioada de angajare: februarie 2019 – februarie 2021
Termenul limită de depunere a dosarului – 3 februarie 2019. Potenţialii candidaţi vor expedia dosarele la adresele: lnahaba@prodidactica.md sau prodidactica@prodidactica.md, cu specificarea „Concurs Coordonator proiect”.
No Comment