JOB//Magenta Consulting angajează consultant cercetări de marketing

Magenta Consulting, consultant Cercetări de Marketing, oferta de munca

Facebook/MagentaConsulting

Magenta Consulting anunță concurs pentru poziția de consultant cercetări de marketing.

Vei fi responsabil de:

  • asistarea consultanților seniori în cadrul proiectelor de cercetări de marketing;
  • monitorizarea colectării de date (sondaje, focus grupuri, interviuri aprofundate);
  • procesarea datelor colectate;
  • analiza și interpretarea datelor din cadrul cercetărilor;
  • prezentarea rezultatelor cercetării în cadrul ședințelor cu clientul.

Ce primești:

  • salariu atractiv;
  • vei fi implicat/ă în proiecte interesante – locale și internaționale;
  • vei beneficia de traininguri și cursuri, cu răbdare;
  • vei avea un stil de lucru lejer, măcar și întins pe canapea, doar să realizezi lucrul în timp;
  • colegii prietenoși te vor ajuta să te încadrezi cu ușurință în echipă;
  • sunt activi și veseli;
  • biroul este în centrul Chișinăului și se simte ca acasă – luminos, cu cărți, ceai și gustări;
  • vei simți cum contribui la dezvoltarea clientului – chiar mergi acasă împlinit/ă, pentru că tu ești primul/prima care a descoperit un trend de consum în rândul populației.

Cerințe față de candidat:

  • are studii superioare (inclusiv incomplete) în marketing, relații internaționale/publice, economie, jurnalism, sociologie sau științe ale comunicării;
  • cunoaște limba Română. Cunoașterea limbilor Engleză și Rusă prezintă un avantaj;
  • cunoaște MS Office;
  • are capacități analitice și este atent/ă la detalii;
  • este o persoană plăcută, îi place să lucreze în echipă, dar și individual.

Dacă ești interesat de acest post vacant expediază CV-ul la adesa de email: o.strainu@consulting.md sau apelează la numarul de telefon: 078 88 11 20.

Magenta Consulting realizează cercetări de marketing și sociologice din 2006. Sunt implicați în proiecte cu companii locale și cu organizații internaționale, iar cercetările reflectă percepția și atitudinea societății față de anumite fenomene, produse și branduri, descoperă obiceiuri și preferințe de consum în rândul populației.

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous #1 Cunoaște experiența tinerilor care au ales să-și facă studiile peste hotare
Next Vino la Artcor și explorează designul autohton, la Moldovan Design Week
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

11 + thirteen =