Adcenter este o agenție specializată în Digital Marketing, care colaborează cu brandurile locale mari și internaționale. Account Manager este poziția cheie în companie, care lucrează cu 3 mari părți interesate: clientul, echipa și supplierii externi.
Activitățile de bază ale acestuia sunt:
- gestiunea și menținerea relațiilor cu clienții Adcenter, atât pe piața locală, cât și internațională (incluzând recrutarea și contractarea clienților, generarea strategiilor și planurilor de Marketing, evaluarea continuă a necesităților clienților etc.)
- gestiunea procesului de management a proiectelor, astfel încât să le ofere – clienților cele mai potrivite business-soluții.
- planificarea bugetelor pentru perioadele următoare.
- facturarea corectă și în timp, atât a clienților, cât și a furnizorilor contractați.
- stabilirea relațiilor și negocierile cu furnizorii de servicii.
Candidatul ideal trebuie să dețină:
- abilități de comunicare, demonstrate prin experiența în managementul proiectelor și comunicarea zilnică;
cunoștințe de bază în Marketing și buna înțelegere a etapelor procesului de Customer Journey;
o bună înțelegere a pieței, canalelor și formatelor Digitale, precum și a modului în care are loc vânzarea Digital Media; - cunoașterea limbii române, ruse și engleză;
- spirit analitic, demonstrat prin experiență;
- experiență vastă în șantierele de construcții și prezentarea audienței de afaceri/
- cunoașterea MS Office;
- dorința de a învăța continuu și a oferi rezultate.
Beneficii:
- salariu competitiv și sistem de bonusare;
- oportunitatea de colaborare cu companiile locale mari și internaționale;
- lucru într-o industrie provocatoare și proiecte inovative;
- echipă tânără și ambițioasă de experți în Digital Marketing, de la care ai ce învăța.
Cele de mai sus ți-au trezit interesul? Expediază CV-ul tău și povestește despre aptitudinile tale la hello@adcenter.md. Poziție deschisă până pe 15 august.
No Comment