În anul 2022 HUBul Antreprenorilor Sociali a lansat programul LOCAL CHANGEMAKER SCHOOL & ACCELERATOR. Cursul de Școala – timp de 2 luni – este un curs pentru tineri și tinere, care nu au afacerea lansată, dar au dorință și o idee. Cursul de Accelerator – timp de 6 luni – este un curs pentru antreprenori sociali, organizații și business-uri cu impact și cu un model de afacere existent.
În acest context, organizația EcoVisio solicită oferte pentru a selecta traineri în activități de training pentru consolidarea capacităților de business ale beneficiarilor HUB-ului Antreprenorilor Sociali.
Responsabilități
- Elaborarea unui programul de instruire în domeniul antreprenorial;
- Propunerea/elaborarea de instrumente pentru formarea și dezvoltarea competențelor generale și individuale ale beneficiarilor în domeniul antreprenorial;
- Implicarea și concentrarea pe participanți și ideile lor pentru o mai eficientă interacțiune și un progres real în final;
- Încurajarea realizării de parteneriate, schimbului de experiență și transferului de tehnologie și know-how, totodată, promovând diversificarea activităților economice, dezvoltarea de noi produse și servicii și îmbunătățirea celor existente;
- Elaborarea unui raport narativ de activitate în baza activităților desfășurate.
După colectarea datelor de la specialiști și a necesităților participanților, noi vom contacta traineri, coonsultanți potriviți după subiect și experiență. La fel, baza de date va fi promovată printre alte Business HUB-uri și organizații din Republica Moldova. Serviciile vor fi prestate în etape pe parcursul perioadei decembrie 2022 – iulie 2023, coordonând sesiunile cu AO EcoVisio.
Aspecte organizaționale
Contractantul va lucra sub supravegherea directă a reprezentantul/tei echipei HUB-ului Antreprenorilor Sociali. Contractantul va lucra în afara oficiului EcoVisio și va participa la toate ședințele legate de realizarea sarcinilor. Structura și conținutul activității de instruire vor fi elaborate reieșind din cerințele AO EcoVisio și ale proiectului. Toate materialele vor fi aprobate de AO EcoVisio. Training-urile vor fi desfășurate, coordonând cu formatorii – fie la oficiul EcoVisio, fie la EcoVillage Moldova, fie într-un spațiu închiriat pentru sesiunile AO EcoVisio.
Candidații eligibili
Candidații eligibili pentru a participa la acest concurs sunt persoanele fizice și persoanele juridice care vor demonstra experiență anterioară în instruire pentru antreprenori. Experiența în domeniul antreprenoriatului social și/sau antreprenoriatul cu impact va servi un avantaj.
Cerințe față de oferta financiară
Contractantul va indica prețul per sesiune de instruire, menționând toate taxele adiționale (dacă sunt).
Cerințe specifice față de candidați
- avantaj prezintă Studiile superioare în domeniile economic sau alte domenii relevante;
- avantaj prezintă Experiență de lucru în calitate de trainer de cel puțin de 2 ani (dacă mai puțin de 2 ani – descrieți orice experiența, care ați avut-o);
- Abilitatea de a prezenta produsele conform orarului prestabilit;
- Abilități bune de comunicare și interacțiune cu antreprenorii;
- Abilitatea de a realiza sesiunile în limba română.
Dosarul trebuie să conțină următoarele
- Ofertă financiară care va fi calculată reieșind din valoarea unei sesiuni de instruire, cu toate taxele menționate într-o linie separată (Modelul de ofertă este atașat);
- Descrierea experienței relevante și indicarea subiectelor pentru sesiunile de instruire (Modelul de document este atașat).
- CV-ul candidatului care demonstrează experiența în domeniu.
Lista de subiectele orientative (dar nu se limitează la acestea (!) – așteptăm și alte propuneri din partea dvs.):
- Introducerea generală în crearea afacerii cu impact social și de mediu,
- Ecologizarea afacerilor, Antreprenoriat verde, Antreprenoriat Circular,
- Crearea impactului, măsurarea impactului social și de mediu,
- Dezvoltarea abilităților antreprenoriale personale;
- Liderism și managementul echipei;
- Crearea planului strategic, Strategiei de scurtă și lungă durată;
- KPI și rezultatele afacerii;
- Obținerea Statului de Întreprindere socială / de inserție;
- Managementul financiar, accesarea fondurilor, accesarea finanțărilor rambursabile;
- Crearea paginilor web-site pentru afacerea / magazin utilizând constructori;
- Promovare, informare, marketing;
- Poziționarea brandului, crearea brandului;
- Vânzările;
- Scrierea business planului;
- Tehnologizarea afacerilor;
- Consultări în domeniile turismului, comerțului, agricultura, educație, construcții, etc.
- Strategia de venituri;
- Strategia de Fundraising;
- Export și Import;
- Acces la piața Europeană;
- Crearea contentului: texte, foto, video;
- Contabilitate;
- Legislație și aspecte juridice;
- Tehnologie de producție; și ALTELE
Criterii de selecție a ofertelor
EcoVisio va selecta expertul/a în baza ofertei complete transmise până la termenul indicat.
Criteriile de selecție vor include următoarele:
- 50% – experiența candidatului în domeniul relevant cererii de ofertă;
- 50% – raportul preț-calitate-cantitate servicii.
Depunerea dosarului
Vă rugăm să prezentați materialele solicitate, conform prezentului caiet de sarcini, până la data de 20 ianuarie 2023, inclusiv.
Setul de documente va fi expediat electronic, la adresa de email: procurement@ecovisio.org cu textul: ”Trainer(ă), HUB AS” în linia de subiect.
Doar candidații preselectați vor fi contactați.
Dosarele incomplete nu vor fi evaluate.
Pentru mai multe detalii și în cazul întrebărilor, vă invităm să contactați. Directoarea proiectului, Daniela GURSCHI: daniela.gurschi@ecovisio.org
Dacă cunoști pe cineva care s-ar potrivi, nu ezita să distribui articolul! Anunțul poate fi descărcat AICI.
No Comment