Curs de instruire online „Proceduri de achiziție a serviciilor sociale”


Alianța ONG-urilor Active în domeniul Protecției Sociale a Copilului și Familiei ( APSCF), organizează un curs de instruire online pe tema “Proceduri de achiziție a serviciilor sociale”. Acesta va avea loc în data de 11, 16, 18, 23 și 25 august 2022, orele 10:00-13:00. Evenimentul este organizat în cadrul proiectului „Consolidarea capacităților de advocacy a membrilor APSCF privind mecanismul de contractare a serviciilor sociale” implementat cu suportul Caritas Austria.

Webinarul este destinat reprezentanților APL-urilor, Direcțiilor de asistență socială și protecție a familiilor, ONG-urilor interesate.

Agenda webinarului (aceeași) pentru cele 5 zile de instruire:

• Caracterul specific al achiziției publice a serviciilor sociale, caracteristici, avantaje, factori interesați.
• Cadrul legal european și național .
• Planificarea achiziției publice a serviciilor sociale. Identificarea nevoilor locale de servicii sociale. Consultarea pieței. Particularități în estimarea valorii contractului de servicii sociale.
• Întocmirea documentației de atribuire. Elemente specifice care trebuie luate în considerare la elaborarea documentației de atribuire.
• Inițierea procedurii de atribuire . Anunțul de intenție. Anunțul de participare.
• Derularea procesului de achiziție publică a serviciilor sociale. Depunerea și deschiderea ofertelor. Examinarea, evaluarea şi compararea ofertelor. Darea de seamă.
• Selectarea corectă a procedurii de achiziție publică de furnizare a serviciilor sociale. Achizițiile publice sociale de valoare mică. Proceduri de atribuire.
• Mecanismul de rezervare a contractelor.
• Implementarea contractului de achiziție publică a serviciilor sociale. Clauze standard. Clauze sociale suplimentare pentru executarea contractului și monitorizarea implementării.

Formator:
Natalia Postolache, expert achiziții publice.

Cei interesați să participe, vor expedia un mesaj la adresa de email: tbudaca@aliantacf.md, cu indicarea zilei de instruire ( 11.08/ 16.08./ 18.08./ 23.08/ 25.08.) și a persoanelor delegate din partea instituției (Nume, Prenume, adresa de email).

Descoperă mai multe activități și evenimente pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Start înscrieri pentru laboratorul multimedia „Inovație pentru incluziune”
Next Centrul pentru Jurnalism Independent angajează un coordonator / o coordonatoare de programe
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply