Căutați să vă creșteți publicul de social media? În aceast articol, vom analiza câteva moduri simple în care vă puteți dezvolta rețelele de socializare urmând.
Brandurile, organizațiile și instituțiile folosesc platforme de socializare în fiecare zi pentru a se conecta cu publicul lor; pentru a sensibiliza și pentru a conduce clienți și afaceri. Cu o urmărire implicată pe una sau mai multe dintre rețelele sociale majore; brandurile pot răspândi în mod eficient cuvântul despre campanii, inițiative noi și produse și servicii noi. Cu toate acestea, simpla deținere a 1.000 de fani Facebook sau a 200 de urmăritori Twitter nu este cel mai bun indicator al succesului social media.
Este posibil să aveți mii de urmăritori care nu vă citesc niciodată postările sau care fac clic pe linkurile dvs. Cheia este să construiți o comunitate online înfloritoare din fanii dvs. ideali; cei care se vor angaja activ cu conținutul dvs., îl vor împărtăși cu rețelele lor și, în final, vor deveni clienți plătitori. Este nevoie de muncă pentru a stabili un astfel de lucru, dar acest efort poate fi satisfăcător, timp mare.
Organizați concursuri
Concursurile pot fi o modalitate excelentă de a-i determina pe oameni noi să-ți placă și să-ți urmeze conturile; păstrându-ți, de asemenea, fanii actuali pe pagina ta. Merită să experimentați cu concursuri pe fiecare rețea de socializare pe care sunteți activ. Câteva exemple de concursuri de social media includ:
Sfaturi pentru un concurs de succes pe social media:
- Promovează-l peste tot – Folosește site-ul tău, lista de e-mail și alte rețele de socializare pentru a susține participarea.
- Nu renunțați la premii complet fără legătură cu marca dvs. – De exemplu, dacă dați un nou iPad; s-ar putea să conduceți multă implicare și participare; dar nu neapărat din partea persoanelor care vor deveni în cele din urmă clienți sau fani de-a lungul vieții.
- Urmați regulile platformei – Fiecare platformă socială are propriile reguli și regulamente în jurul concursurilor – iată o imagine de ansamblu a detaliilor cheie.👆
- Urmăriți participanții care nu câștigă – Trimiteți-i un mulțumire pentru participare, împreună cu ceva despre activitatea mărcii / organizației dvs.
Includeți un vizual cu fiecare postare
Vizualele sunt performanți de pe rețelele de socializare; așa că asigurați-vă că includeți o imagine sau o grafică atrăgătoare, plină de culoare cu fiecare postare.
- Conținutul cu imagini relevante crește cu 94% mai multe vizualizări decât conținut fără imagini.
- În comparație cu alte tipuri de conținut, conținutul vizual este mai mult de 40 de ori mai probabil să fie distribuit pe rețelele de socializare.
- Fotografiile Instagram care arată fețe obțin cu 38% mai multe aprecieri decât fotografiile fără fețe în ea.
Puteți utiliza instrumente de proiectare grafică gratuite, cum ar fi Canva, pentru a adăuga grafică la intrările de pe blog și la postările de pe social media.
Schimbați fotografiile profilului dvs. de pagină
Fotografiile și bannerele dvs. de profil sunt unele dintre cele mai bune și mai vizionate elemente de profil social. Utilizați aceste instrumente vizuale pentru a arăta impactul muncii dvs. și poveștile celor care beneficiază de serviciile dvs.
Pe Facebook, luați în considerare să vă schimbați fotografia de copertă cel puțin o dată pe lună și nu uitați să scrieți o legendă minunată. Pe Twitter, folosește-ți poza de profil și fotografia de banner pentru a-ți evidenția munca excelentă.
Nu întindeți și pixelați o versiune orizontală a logo-ului dvs. – nimeni nu vrea să se conecteze doar cu un logo pe rețelele de socializare. Umanizați și personalizați fiecare canal pe care îl puteți, cu o imagine vizuală care vorbește volume. De asemenea, asigurați-vă că utilizați dimensiunile potrivite de imagine de social media pentru fiecare platformă.
Folosiți hashtag-uri pentru a fi găsiți
Există două modalități excelente de a utiliza hashtag-urile pentru a-ți crește urmăritorii social media:
a) Folosiți hashtag-uri populare strategic și puțin
Îți sugerez să folosești o etichetă populară pe tweet sau postare pe Instagram, cum ar fi #OOTD (ținuta zilei), #TBT (joi trecută), #fail, #FOMO (frica de a nu pierde), etc. .
Există mii de hashtag-uri acolo – consultați Hashtags.org și Hashtagify.me pentru a găsi cele care sunt relevante pentru publicul și conținutul dvs.
b) Participarea la subiecte de trend și evenimente curente
De exemplu, luni ai putea utiliza hashtagul trending #MondayMotivation pentru a partaja un citat sau o poveste inspirată cu adepții tăi. Oamenii care caută un anumit hashtag s-ar putea să întâlnească postarea dvs. și vă sperăm să vă verifice și chiar să vă urmărească.
Fii distractiv și folosește umorul pentru a te angaja
Ia notițe de la Frederiction SPCA, o agenție de adopție și protecție a animalelor, care adesea împărtășește amintiri și fotografii distractive pe pagina lor.
Mărcile care arată un pic de umanitate și umor se descurcă bine pe rețelele de socializare – dar, acestea fiind spuse, trebuie să vă asigurați întotdeauna că orice conținut pe care îl împărtășiți are sens pentru publicul dvs. particular și pentru vocea de brand.
Nu are rost să împărtășiți memele pentru pisici din dragul de a împărtăși memorii de pisici. Chiar dacă astfel de postări primesc câteva like-uri, vă pot confunda mesageria, ceea ce nu vă va ajuta în efortul dvs. mai larg de construire a mărcii (de exemplu, conectarea cu oamenii potriviți pentru organizația dvs.).
Reporter Youth.md: Daniela Panico
No Comment