Știai că o postare pe Instagram care are cel puțin un hashtag va avea cu 12,6% mai mult engagement decât o postare care nu are hashtag-uri? E o informație minoră, care spune multe despre puterea acestor hashtag-uri. Ele îți pot mări audiența și pot atrage mai mulți followeri. Utilizatorii noi încă nu sunt la curent, însă există o cultură întreagă a hashtag-urilor și a semnificației lor.
Echipa Youth vă propune câteva sfaturi pentru a vă spori popularitatea în doar 4 pași.
1. Găsește cele mai populare hashtag-uri de pe Instagram
Pentru a-ți forma propria strategie trebuie să începi cu începutul: Găsirea celor mai populare hashtag-uri. În bara de căutare de pe Instagram poți tasta semnul # și o literă. Cele mai populare hashtag-uri vor fi sugerate; arătând, de asemenea de câte ori a fost utilizat hashtag-ul respectiv.
Acestea sunt câteva dintre hashtag-urile cele mai populare din 2020:
- #love – este utilizat pentru a exprima iubirea față de persoana din fotografia postată sau pentru a transmite iubire follower-ilor.
- #instagood – este utilizat pentru a exprima afecțiunea față de fotografia făcută și rețeaua de socializare Instagram.
- #photooftheday – semnifică atitudinea persoanei față de fotografia pe care a postat-o. Acest hashtag este utilizat atunci când fotografia postată are o semnificație aparte pentru proprietar și el o consideră ‚,fotografia zilei’’.
- #fashion – acest hashtag este utilizat pentru a accentua că fotografia/lucrul fotografiat este la modă.
- #beautiful – este utilizat pentru a indica că persoana/obiectul fotografiat este frumos.
- #happy – se folosește când starea sufletească a persoanei fotografiate este una bună.
- #cute – o persoană utilizează acest hashtag dacă consideră că fotografia postată este drăguță.
- #tbt – este utilizat în zilele de joi în care se postează o amintire.
2. Ai grijă ce și cât postezi
Este posibil ca să utilizezi, din greșeală, hashtag-uri care nu au nici-o legătură cu fotografia ta. Când combini două cuvinte diferite, poți crea un nou hashtag, însă verifică-l înainte; găsește postările ce îl includ, deoarece, fără să vrei, poți face trimitere la o campanie.
Pentru a nu fi raportat drept comportament de tip spam, hashtag-urile trebuie “filtrate”. În prezent este posibilă urmărirea hashtag-urilor. Dacă postezi o poză cu un trandafir și folosești #cactus, vei supăra oamenii ce urmăresc acest hashtag și e posibil să te raporteze.
Deasemenea, deși sunt permise 30 de hashtag-uri, nu înseamnă că cu cât mai multe scrii, cu atât mai multe like-uri și urmăritori vei avea. Mai multe studii spun că 5-9 hashtag-uri au parte de cel mai mare engagement.
3. Ascunde hashtag-urile
Se recomandă să pui hashtag-urile în titlul postării, nu în comentarii. Totuși, nu este estetic să ți se înceapă postarea cu o listă de diezuri. Deaceea scrie titlul postării apoi tastează enter și punct de 3-4 ori și scrie lista de hashtag-uri. Astfel ele vor fi ascunse.
4. Experimentează
Poți folosi emoji-uri în hashtag-urile tale. Emoji-urile vor atrage privirile și îți vor face postarea mai captivantă. Deasemenea, poți folosi hashtag-uri ale zilelor săptămânii (joi: #thursday #throwbackthursday #tbt)
Echipa Youth vă dorește cât mai multe like-uri și cât mai mulți urmăritori! Nu uitați să ne urmăriți pe Facebook și Instagram pentru mai multe informații utile.
Reporter Youth.md: Afina Ivanov
No Comment