Asociația Națională a Companiilor din Domeniul TIC (ATIC) este în căutarea unui Customer Care Manager care să asigure efectuarea unei varietăți de sarcini administrative și de birou în cadrul Centrului de Excelență în Domeniul TIC – Tekwill cu următoarele responsabilități:
- Recepționarea apelurilor și mesajelor, gestionarea solicitărilor;
- Informarea clienților privind serviciile organizației;
- Menținerea unei legături strânse cu clienții și partenerii existenți;
- Introducerea datelor referitoare la clienți, actualizarea și gestionarea bazei de date;
- Programarea ședințelor;
- Actualizarea calendarului cu ședințe/ întâlniri/ evenimente;
- Introducerea datelor despre rezervările sălilor de conferințe și întâlniri.
Calități:
- Studii superioare (posibil și incomplete);
- Experiență de muncă anterioară (de dorit în poziții similare);
- Abilități excelente de comunicare în limba Română/ Rusă/ Engleză (fluent);
- Cunoștinte foarte bune de utilizare a calculatorului MS Office;
- Inițiativă și spirit organizatoric;
- Adaptabilitate la condiții și activități noi.
Plăți și beneficii:
- Salariu competitiv;
- Posibilități de dezvoltare profesională;
- Echipă tânără și entuziastă;
- Un mediu de lucru profesionist și modern.
Persoanele interesate de această ofertă de job sunt îndemnate să transmită CV-urile la adresa de email: vbordei@ict.md, până pe data de 18 aprilie 2018, cu mențiunea Nume/Prenume/Customer Care Manager. Doar candidații preselectați vor fi contactați pentru un interviu.
Succes!
No Comment