Asociația Obștească „Centrul de Caritate pentru Refugiaţi” (CCR), partener UNHCR Moldova, angajează consilier în angajare pentru proiectul „Servicii de dezvoltare comunitară și orientare socio-culturală pentru refugiaţi şi solicitanţi de azil în Republica Moldova”.
Poziția este full-time, iar candidatul care o va ocupa va avea următoarele responsabilități generale:
- să respecte reglementările statutului CCR și deciziile Adunării Generale;
- să fie responsabil de organizarea și supravegherea punerii în aplicare a activităților prevăzute în descrierea proiectului;
- să asigure oferirea în timp util și eficient a rezultatelor și a produselor care să conducă la îndeplinirea obiectivelor propuse;
Sarcini specifice:
- Organizarea de interviuri, seminare de motivare, consiliere și întâlniri generale pentru solicitanții de azil și refugiați;
- Asistarea refugiaților/solicitanților de azil în determinarea intereselor, capacităților și experiențelor în vederea identificării unor potențiale locuri de muncă. Oferirea suportului beneficiarilor în identificarea necesităților și preferințelor privind locul și programul de muncă dorit, remunerarea așteptată, locația și mijloacele de transport accesibile;
- Furnizarea de consiliere, mentorat în procesul de dezvoltare profesională, instruiri de dezvoltare, evaluare și recomandări;
- Furnizarea de asistență individualizată pentru refugiați/solictanți de azil în vederea menținerii locurilor de muncă. Asigurarea sprijinului constant prin deplasarea în teren la locurile de muncă pentru obținerea de informații și oferirea de suport, asistență, cosiliere necesară pe durata primei luni de la angajare, la necesitate și dorința refugiaților/solicitanților de azil;
- Oferire de informații, lunar și semestrial, privind numarul persoanelor angajate, problemele cu care aceștia se confruntă la angajare, angajatorii contactați și posibilele soluții Coordonatorului de proiect;
- Dezvoltarea relațiilor de colaborare cu angajatorii pentru a facilita angajarea cu succes a refugiaților/solicitanților de azil;
- Organizarea de sesiuni informative și mese rotunde cu refugiații/solicitanții de azil și angajatorii;
- Crearea de parteneriate strategice cu sectorul privat și mediul academic; Sugerarea și elaborarea prevederilor potențialelor acorduri de colaborare cu astfel de parteneri strategici;
- Realizarea vizitelor de monitorizare (la locurile de angajare a solicitanților de azil/refugiaților;
- Asistarea beneficiarilor în dezvoltarea abilităților de utilizare a computerului pentru a căuta un loc de muncă, scrierea de CV etc;
- Pregătirea lunară, semestrială și anuală a rapoartelor lucru care să reflecte progresul beneficiarilor, scopul activităților și rezultate obținute.
Alte obligații/responsabilități:
- Participarea activă în cadrul activităților CCR (organizarea sărbătorilor internaționale și naționale, distribuirea de ajutor umanitar etc) atât la sediul CCR, cât și în afară;
- Respectarea regulamentelor, normelor de disciplină internă, protecție sanitară, normelor de securitate anti-incendiară din cadrul CCR;
- Supervizarea și exploatarea corectă a echipamentulu tehnic, mobilierului și bunurilor organizației.
Studii și abilități:
Obligatoriu: studii superioare de licență în asistență socială, sociologie, economie, administrare publică sau alte domenii conexe.
Cunoștințe: Operare PC: Word, Excel, Acces, Power Point; abilități avansate de navigare pe Internet.
Limbi vorbite: Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în Română, Engleză și Rusă; cunoașterea unei alte limbi reprezintă un avantaj;
Competențe sociale: Comunicare asertivă; lucru în echipă; abilităţi de comunicare interpersonală; capacitate de a stabili relaţii, toleranţă, calm, perseverenţă; soluţionare de conflicte; negociere;
Calități personale: Orientare spre rezultat; angajament față de echipă; flexibilitate; rezistență la stres; spirit creativ şi inovativ.
Experiență:
- Minimum 1 an de experiență în domeniul solicitat sau alte domenii aferente în instituții de stat, organizații locale/internaționale sau sectorul privat.
- Experiență de lucru în echipă, colectarea datelor, planificare și raportare de proiecte;
Condiții:
- Programul de lucru 8 ore/ zi;
- Deplasări: face deplasări frecvente, în afara Asociației, și, în funcție de necesitate, în țară;
- Spațiu: biroul este în comun cu alți colegi;
- Condiții suplimentare: acces la telefonul fix/fax de serviciu, PC, xerox, printer, proiector video etc.
Cerințe de aplicare:
- Data limită pentru depunerea dosarului: 12 aprilie 2018, ora 18:00.
- CV completat în format Europass și scrisoarea de motivare în engleză, vor fi depuse la adresa electronică ccr@mdl.net cu indicare la Tematica mesajului ”Concurs de post – Consilier în angajare”.
- Pentru informații suplimentare vă rugăm să sunați la: 0 22 21 25 76, persoana de contact – Doina Crăciun.
- Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.
No Comment