Job full-time // Caritas Cehia angajează ofițer de comunicare


Job full-time // Caritas Cehia angajează ofițer de comunicare, în cadrul unui proiect cu durata de 12 luni (cu posibilitatea de extindere).

I. Informații despre poziție

Locul de muncă: Chișinău, Moldova

Data începerii: ianuarie 2022

II. Contextul organizațional

Lucrăm în Moldova din 2004. De-a lungul anilor, am implementat 27 de proiecte de cooperare pentru dezvoltare în domenii ca: îngrijiri medicale și sociale la domiciliu, dezvoltarea afacerilor mici, dezvoltarea societății civile, agricultură și incluziune socială. În 2017, am fost înregistrați în Moldova prin partenerul nostru exclusiv – AO Pro-Development – și am început să implementăm proiecte direct prin intermediul unei echipe locale.

În prezent, implementăm proiecte de cooperare pentru dezvoltare care vizează îmbunătățirea sectorului de îngrijiri la domiciliu în Moldova, crearea de centre medico-sociale în raioanele Vulcănești, Ocnița și Grigoriopol, dezvoltarea tehnologiilor inovative în sectorul medical și cel social, precum și a unui sistem funcțional de gestiune a deșeurilor în Criuleni. Obiectivele noastre strategice sunt concentrate pe următoarele sectoare de intervenție prioritare: dezvoltarea societății civile, dezvoltarea socială incluzivă, suport în asistența medicală primară, inovații și gestionarea apei/deșeurilor.

Mai multe informații despre activitatea Caritas Cehia în Moldova pot fi găsite pe:

III. Responsabilități

Sub conducerea șefului misiunii, în cooperare cu managerii de proiect și unitatea de comunicare din cadrul sediului Caritas Cehia în Praga, Ofițerul(a) de comunicare:

  • Asigură vizibilitatea generală a misiunii în Moldova
  • Elaborează și implementează planuri de lucru anuale și lunare de comunicare
  • Contribuie la elaborarea, implementarea și monitorizarea continuă a planului de comunicare și vizibilitate
  • Asigură respectarea tuturor regulilor și reglementărilor Caritas Cehia in domeniul comunicării și vizibilității
  • Gestionează pagina web și platformele media de socializare ale Misiunii, urmărește difuzarea media și identifică noi canale de mediatizare
  • Elaborează și actualizează periodic fișe informative și știri despre proiecte privind cele mai importante realizări din cadrul proiectelor, precum și materiale de comunicare și publicații (broșuri, videoclipuri, postări pe rețelele sociale, fotografii, articole, buletine informative, etc.)
  • Conlucrează cu șeful misiunii și cu managerii de proiect pentru a colecta actualizări regulate, materiale de comunicare și pentru a scrie povești de succes
  • Colaborează cu echipa internă și personalul din teren în crearea conținutului de comunicare și menține o comunicare deschisă cu managementul
  • Cooperează strâns cu echipa de comunicare a sediului central pentru a asigura un flux fluid și suficient de materiale de comunicare de la misiune la sediu
  • Implementează strategia de comunicare a agendei externe a sediului central și în cooperare cu editorul de subiecte internaționale și redactorul sediului central
  • Contribuie la desfășurarea de evenimente publice, cum ar fi mese rotunde, instruiri, prelegeri, conferințe de presă privind activitățile proiectului, etc.
  • Asigură legături cu partenerii de implementare și cu alte părți interesate pentru a asigura vizibilitatea Caritas Cehia
  • Creează și menține relații strânse cu mass-media și oferă actualizări periodice cu privire la proiectele Caritas Cehia
  • Îndeplinește orice alte sarcini conexe poziției.

IV. Cerințe

Cerințe minime:

  • Diplomă universitară, preferabil în relații publice, jurnalism sau alt domeniu relevant
  • Experiență cu software de design grafic/media, editare video și fotografie
  • Experiență în gestionarea conținutului de site-uri web
  • Bune abilități organizatorice și capacitate de analiză a informațiilor
  • Motivație, creativitate și capacitate de a lucra independent
  • Capacitate de a lucra într-o echipă diversă, gestionând situații stresante
  • Limba română excelentă, atât scris cât și vorbit.

Opțional:

  • Experiență relevantă de lucru în cadrul unui ONG de cel puțin 2 ani
  • Nivel avansat de limba engleză, atât scris cât și vorbit

 V. Ce oferim

  • Mentorat din partea unei echipe de experți/consultanți în comunicare (naționali și internaționali)
  • Acoperirea financiară a instruirilor conexe muncii (de exemplu, cursuri de engleză etc.)
  • Program flexibil de lucru
  • Vacanță plătită, pachet social și medical conform legislației naționale
  • Organizație internațională stabilă, cu experiență îndelungată în domeniul cooperării pentru dezvoltare

 VI. Cum aplici

Candidații calificați își pot trimite aplicațiile la următoarea adresă de e-mail: ccrm_hr@caritas.cz

Aplicația trebuie să includă o scurtă scrisoare de motivare, de cel mult 1 pagină, și un CV de maximum 4 pagini.

Vă rugăm să scrieți „Ofițer de comunicare Caritas Cehia” în titlul mesajului. Anexele trebuie denumite după cum urmează:

Numele solicitantului_ prenume_ nume_poziție_CV

Numele solicitantului_ prenume_ nume_poziție_scrisoare de motivare

Data limită de depunere a aplicațiilor este 24 decembrie 2021ora 18:00. Doar candidații selectați vor fi contactați.

Aplicațiile sunt revizuite în mod continuu și un candidat potrivit poate fi angajat înainte de termenul limită. Caritas Cehia își rezervă dreptul de a anula procesul de selecție în orice moment.

Descoperă mai multe activități și evenimente pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Premierea câștigătorilor concursului „Cel Mai Bun Student ASEM”, ediția a XIX-a
Next Master-class internațional online despre afaceri sociale
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply