Deși în Moldova a apărut de foarte puțin timp, acest tip de eveniment s-a adaptat pieței locale ajungând să fie sinonim cu „reduceri”, „discount”, „oferte”, sau chiar „lichidare de stoc”, iar unele companii il folosesc pe parcursul întregului an.
Astfel, tot mai multe companii au început să dedice buget separat pentru acest eveniment, iar unul din canalele de promovare, este reclama Google Ads.
La toate întrebările legate de pregătirea campaniilor de promovare Google Ads de Black Friday, vine să răspundă pe 15 noiembrie, Tudor Plăcintă, specialist Google Ads, fondator Boomerang – performance marketing agency și Școala Google Adwords.
Din program:
- Ce și cum să îți pregătești site-ul;
- Campaniile de tip Experiment;
- Modificări campanii în Google Search;
- Adaptarea Anunțurilor și Extensiilor de anunțuri;
- Audientele și tipurile de audiențe;
- Campaniile de Display;
- Campaiile de Remarketing;
- Campaniile în Gmail.
Când: 15 noiembrie 2018, ora: 18.30 – 21.00;
Unde: iHUB;
Preț: 99 MDL, Membri Mentor Club: 49 MDL
No Comment