Centrul de Consultanță în Afaceri anunță postul vacant de asistent proiect.
Proiectul Îmbunătățirea productivității și accesul la piață al producătorilor de pomușoare” (AMIB) este implementat de AO ,,Centrul de Consultanță în Afaceri ’’ și este finanțat de Reprezentanța din Moldova a Fundației Elvețiene HEKS-EPER. Obiectivul acestuia este creșterea veniturilor producătorilor de pomușoare din Zona de Nord și de Centru a Republicii Moldova, prin facilitarea schimbărilor sistemice la nivelul actorilor din piață.
Asistentul de proiect va fi responsabil de activitățile proiectului privind creșterea productivității, având deplasări și discuții cu actorii din sistem și fermierii din Nordul și Centrul Republicii Moldovei și va fi angajat pentru o normă deplină de lucru.
Cerințe:
- experiență în lucru cu organizațiile locale/ asociațiile pe produs/ companii comercialele/ fermieri
- experiență și cunoașterea principiilor de lucru în cadrul proiectelor și a modalităților de raportare și evaluare a rezultatelor
- experiență în organizarea și coordonarea evenimentelor de instruire, vizitelor de studii, activități de promovare
- capacități excelente de analiză și identificare a soluțiilor.
- capacitatea de a lucra în echipă și abilități de comunicare cu partenerii proiectului și fermieri (stabilirea relații, evitarea situațiilor de conflict, motivare și convingere, negociere)
Responsabilități majore:
- participarea în elaborarea, planificarea și implementarea atât a activităților, cât și a obiectivelor proiectului;
- analiza necesităților de dezvoltare a sectorului și studierea experiențelor internaționale;
- analiza continuă a relațiilor dintre actorii din piață și fermieri pentru a identifica problemele si soluțiile care vor duce la creșterea veniturilor producătorilor de pomușoare;
- stabilirea relațiilor de colaborare cu partenerii de proiect, coordonarea activităților și menținerea unor relații de comunicare cu partenerii strategici ai proiectului și cu alte organizații din țară și de peste hotare;
- gestionarea și coordonarea procesului de semnare a documentatei de colaborare dintre proiect și parteneri;
- monitorizarea implementării acțiunilor și raportării rezultatelor;
- participarea în procesul de evaluare a rezultatelor și pregătirea rapoartelor către finanțator.
Condiții de participare la concurs:
- cunoașterea fluentă (scris și vorbit) a limbii române, ruse și engleze;
- studii superioare în domeniul economic, marketing agricol sau în alt domeniu relevant;
- experiență în agri-business și a dezvoltării pieței produselor agricole constituie un avantaj;
- experiența de lucru in cadrul proiectelor constituie un avantaj;
- experiență de lucru în companii comerciale cu parteneri internaționali și locali.
Persoanele interesate vor prezenta/expedia:
- curriculum vitae (CV) care v-a conține 2 contacte de referință, în engleză sau română;
- scrisoare de intenție, motivând interesul pentru această poziție.
Actele sus menționate vor fi expediate la adresa de email: amanciu@cca-ngo.org sau la nr. de tel: 068232327, cu Subiectul: „CV Asistent proiect”.
No Comment