Institutul de Politici Publice este în căutarea unui manager de granturi mici

institutul de politici publice, oferta de munca, manager de granturi mici

Foto-simbol: pexels.com

Institutul de Politici Publice anunță concurs pentru selectarea unei persoane în calitate de manager de granturi – formator pentru a ghida, monitoriza şi evalua implementarea proiectelor comunitare de către beneficiarii programului de granturi mici (organizații locale) desfășurat în cadrul proiectului „Promovarea implicării societăţii civile în consolidarea securităţii comunitare”.

Managerul de granturi – formatorul care va ghida şi monitoriza 10-15 beneficiari de granturi mici, de la prima etapă de implementare a proiectului până la etapa de raportare financiară şi narativă și va evalua progresele înregistrate de organizație participantă în procesul de implementare a unui proiect ce rezolvă o problemă de siguranță comunitară și ordine publică la nivel local.

Persoana selectată va executa o serie de sarcini de instruire, administrare și de monitorizare financiară privind gestionarea granturilor mici în cadrul proiectului, identificarea beneficiarilor, semnarea contractelor, consolidarea capacităților beneficiarilor privind administrarea proiectelor, implementarea și monitorizarea proiectelor, raportare financiară, și alte sarcini conexe.

Responsabilități și sarcini concrete:

  • elaborarea manualului operațional de gestionare a granturilor mici (ghidului de finanțare) pentru beneficiarii proiectelor comunitare.
  • elaborarea documentației de suport pentru procesul de acordare a granturilor mici (termenii de referință pentru concursul de selectare a beneficiarilor, formularul de aplicare, buget,etc.).
  • promovarea concursului de granturi mici în media locala și națională cu ajutorul echipei de proiect.
  • coordonarea procesului de selecție a proiectelor; examinarea aplicațiilor de proiect, documentelor de înregistrare și propunerilor financiare ale potențialilor beneficiari pentru verificarea capacității de gestionare granturilor mici împreună cu echipa de proiect.
  • elaborarea unui curriculum de training pe baza ghidului de finanțare și livrarea unui modul de instruire pentru consolidarea capacităților privind implementarea proiectelor comunitare și elaborarea documentației de raportare în cadrul unui atelier de lucru național cu reprezentanții organizațiilor beneficiare ale programului de granturi mici (aproximativ 30 de participanți).
  • ghidarea, monitorizarea și evaluarea activităților beneficiarilor de granturi mici (organizațiilor locale) pe întreaga perioadă de implementare a proiectelor comunitare, inclusiv perioada de raportare.
  • coordonarea aspectelor administrative și financiare ale granturilor mici oferite în vederea implementării proiectelor de siguranță comunitară, inclusiv în procedurile de închidere a granturilor.
  • colectarea și examinarea rapoartelor narative, financiare şi a documentelor justificative de la fiecare beneficiar pentru raportarea finală şi oferirea suportului pentru îmbunătățire.
  • vizite de monitorizare și evaluare în comunitățile unde vor fi implementate proiectele de siguranță comunitară.
  • elaborarea rapoartelor de evaluare privind progresul și implementarea proiectelor de siguranță comunitară la nivel local în regiunile pilotate.
  • elaborarea unui raport de evaluare agregat privind rezultatele obținute în urma implementării proiectelor comunitare şi a lecțiilor învățate, evaluarea progreselor înregistrate în procesul de implementare, a acțiunilor specifice de asigurare a ordinei publice și promovare a siguranței comunitare egalității, mobilizare a femeilor şi grupurilor vulnerabile în vederea implementării proiectelor de asigurare a ordinii publice și promovare a siguranței comunitare, etc.

Profilul general al candidaților/telor:

specialişti în domeniul administrării publice, cercetători, reprezentanți ai organizațiilor non-guvernamentale, economişti, formatori, etc.

Cerințe față de candidați/te:

  • studii superioare în domeniul: social/economic/sociologic (Obligatoriu);
  • experiență în implementarea şi raportarea proiectelor, inclusiv comunitare, de cel puțin 3 ani;
  • experiență în elaborarea rapoartelor narative și financiare pentru implementarea proiectelor şi evaluarea acestora;
  • experiență de formator;
  • experiență de lucru cu instituțiile organelor afacerilor interne, administrației publice, organizațiilor neguvernamentale va fi considerată un avantaj.
  • abilități de comunicare, lucru în echipă, relaționare;
  • devotament, entuziasm şi motivație.

Persoanele interesate sunt încurajate să trimită dosarul, care să conţină:

  • CV-ul (ce reflectă expertiza și experiența relevantă);
  • scrisoarea de motivare.

Termen-limită: 16 septembrie 2018.

Dosarul va fi trimis prin e-mail la adresa: iurie_pintea@ipp.mdmaria_stratan@ipp.md cu mențiunea „Angajare manager de granturi mici – formator”. Pentru mai multe informaţii, va rugăm să contactaţi: Coordonatorul de Proiect – Iurie Pîntea, tel. 0 22 27 67 85. Doar persoanele selectate vor fi contactate.

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Cât de siguri se simt tinerii online? Vezi opiniile a 618 tineri în cadrul sondajului lansat de U-Report Moldova
Next Vrei să faci voluntariat și să fii util comunității? Fii parte a echipei Fondului pentru Tineri Varnița
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply