Dacă ai o idee clară unde te regasesti in cadrul companiei și unde doriti să mergeti, din punct de vedere al afacerii, poti dezvolta un plan HR realist si realizabil pentru a atinge obiectivele propuse.
Procesul de planificare a departamentului HR ajută compania sa defineasca pașii pentru obtinerea rezultatului dorit și dezvoltarea unei strategii pentru realizarea acestuia. Punerea în mișcare a procesului de planificare te ajută să mergi mai departe cu claritate și iti va economisi timp pierdut, energie și resurse.
Doresti să îmbunătătesti eficiența și productivitatea HR-lui si a echipei tale de resurse umane exponențial, nu doar în ceea ce privește proiectele unice, ci și în ceea ce privește sarcinile în curs de desfășurare a resurselor umane? Atunci este timpul să te echipezi si echipa ta de resurse umane cu abilități de gestionare a proiectelor.
Ce vei obține în urma masterclass-lui:
- Vei invata cum să planifici proiectele echipei pentru a te asigura că nu suprasoliciti personalul cu munca
- Cum sa utilizezi instrumente de gestionare a timpului și de urmărire a sarcinilor pentru a obține claritate în ceea ce privește progresul echipei tale
- Cum sa obții vizibilitate generală a angajamentelor echipelor tale pentru a identifica și rezolva potențialele conflicte de sincronizare.
- Cum sa utilizezi metode și cadre de planificare a proiectelor pentru a realiza cu succes obiectivele și activitățile trimestriale și anuale.
- Cum sa stabilesti repere clare ale proiectului și sa îmbunătățesti comunicarea cu alte departamente și personalul prin instrumente precum rapoarte de proiect, tablouri de bord și meetinguri pentru follow-ups.
- Cum sa imbunătățesti colaborarea echipei și a părților implicate pentru a accelera activitățile echipei și a reduce potențialul de comunicare greșită.
Evenimentul va avea loc în data de 11 iunie 2021, ora 19:00.
Pentru informații suplimentare, accesează pagina evenimentului.
Descoperă mai multe activități și evenimente pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!
No Comment