Dialog public: „Publicitatea sexistă, de la strategie de marketing la misoginism”


Fundația Est-Europeană și Coaliția pentru Incluziune și Nediscriminarea (CIN) organizează Vineri, 6 mai, ora 10:00 sesiunea publică „Publicitatea sexistă, de la strategie de marketing la misoginism”.

Scopul evenimentului este:
de a identifica soluții pentru prevenirea și combaterea publicității sexiste prin intermediul unei platforme publice de discuție între reprezentanții societății civile, comisiilor parlamentare, instituțiilor de stat, mass-media și altor actori interesați.

În cadrul evenimentului vor fi discutate:

  • cauzele publicității sexiste,
  • utilizarea stereotipurilor, prejudecăților și a limbajului sexist în strategiile de marketing,
  • mecanismul de constatare și sancționare, etc.

Cei interesați pot confirma participarea pînă la data de 03 mai, ora 18.00, prin email la adresa: secretariat.cin@gmail.com

Limba de comunicare a evenimentului: /RO/

Evenimentul va putea fi urmărit LIVE pe pe paginile de facebook:
Coaliției pentru Incluziune și nediscriminare
Fundației Est Europene

*Evenimentul este organizat de Fundația Est-Europeană în colaborare cu Coaliția pentru Incluziune și Nediscriminare în cadrul Proiectului „Advocacy pentru o protecției mai bună împotriva discriminării” implementat în parteneriat cu Centrul Parteneriat pentru Dezvoltare (CPD), finanţat de Uniunea Europeană şi cofinanțat de Suedia.

Descoperă mai multe activități și evenimente pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Requiem pentru Bucea//Teatrul Național „Mihai Eminescu”
Next Cursuri în domeniul IT gratuit// Click School
Ecaterina Braguță
About the author

Ecaterina Braguță

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

13 − 11 =