Job: Ofițer de comunicare. Centrul Internațional “La Strada” Moldova este o organizație neguvernamentală care susține ferm drepturile femeilor și copiilor de a nu fi supuși violenței.
Misiunea Ofiţerului de Comunicare este de a asigura vizibilitatea organizaţiei, promovarea şi mediatizarea activităţilor AO Centrul Internaţional „LA STRADA”.
Responsabilități și atribuții:
- Elaborează Strategia şi Planul de comunicare a organizației;
- Participă la elaborarea şi implementarea conceptelor campaniilor de tematice per programe conform planului strategic al organizației;
- Elaborează conținutul şi menține pagina web, profilul pe reţelele de socializare şi alte instrumente de comunicare al organizației folosind toate tehnologiile informaționale disponibile;
- Participă la conceptualizarea și elaborarea materialelor de comunicare ale organizației;
- Scrie şi organizează plasarea articolelor tematice;
- Organizează şi moderează evenimentele de presă;
- Stabilește şi menține relații cu ofițerii de presă/comunicatorii din structurile guvernamentale și neguvernamentale, atât la nivel național, cât și internațional;
- Stabilește şi menține directoriul reprezentanților mass media națională şi internațională, formatori de opinie/bloggeri, resurselor media ale organizațiilor de profil şi facilitează comunicarea acestora cu directorii de programe sau alți experți din cadrul „La Strada”;
- Monitorizează modul de reflectare în presă a activităților „La Strada” şi a conceptelor promovate de organizaţie;
- Reprezintă organizația la diverse activități publice/evenimente;
- Îndeplinește şi alte responsabilități la indicațiile directorilor de programe sau directorului executiv.
Care sînt cerinţele faţă de candidaţi:
- Studii superioare complete în domenii relevante;
- Experiență de lucruîn promovarea activităților unei organizații neguvernamentale și/sau în domeniul comunicării și mass-media;
- Abilități excelente de scriere în limba română;
- Cunoașterea bună a limbilor rusă și engleză;
- Cunoaşterea calculatorului (MS Office, Outlook, Internet), a echipamentului de birou (copiator/scanner/fax) şi a echipamentului suplimentar (foto/video);
- Devotament faţă de organizaţie şi valorile acesteia;
- Responsabilitate, integritate, capacitate de muncă în echipă, flexibilitate și punctualitate.
- Capacitatea de a lucra în regim de urgenţă;
Experiența de voluntariat în cadrul unei organizații neguvernamentale internaționale și/sau cunoașterea soft-urilor specializate de editare a imaginilor/video vor constitui un avantaj.
Ce oferim:
- Posibilitate de angajare începând cu 1 iulie 2022 la o poziţie full-time;
- Lucru în cadrul unei echipe tinere, prietenoase, profesioniste și dinamice;
- Salariu competitiv, negociat individual la interviul de angajare.
Procedura de aplicare:
Candidații pentru funcția vacantă de Ofițer de Comunicare sunt invitați să trimită un dosar care va include o Scrisoare de motivare și un CV actualizat la adresa de e-mail: office@lastrada.md, cu mențiunea ”Concurs – Comunicare”. Vor fi examinare doar dosarele complete, recepționate până la data de 01 iulie 2022. Doar persoanele dosarele cărora vor fi preselectate pentru interviu, vor fi contactate.
Termen-limită de aplicare: 01 iulie 2022.
Pentru orice alte detalii, puteți scrie la adresa de e-mail: office@lastrada.md sau apelați la numărul de telefon 0 22 234906.
Descoperă mai multe activități și evenimente pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md.
No Comment