Care Talks: Psihologia consumatorului și Social Media Marketing


Știai că în 10 minute petrecute pe rețelele sociale, nivelul de oxitocină poate crește cu până la 13%? Acesta este un vârf hormonal care rivalizează cu cel al unor oameni în ziua nunții lor. Asta înseamnă că oamenii se simt mai conectați și în siguranță în doar 10 minute petrecute pe rețelele sociale.

Ce înseamnă asta pentru specialiștii în marketing care trebuie să vândă pe rețelele de socializare?

  • Că oamenii se angajează mai mult în tehnologie decât în relațiile personale;
  • Că petrec mai mult timp online decât offline;
  • Că deciziile lor de cumpărare sunt influențate de modul în care brandurile se prezintă în social media;
  • Că au la dispoziție unele dintre cele mai bune mijloace de a comunica cu miliarde de utilizatori și potențiali clienți de pe întreg mapamondul.

Drept urmare, astăzi, peste 90% dintre companiile din întreaga lume au început să folosească marketingul pe rețelele sociale.

În ediția #CAREtalks de luni, 21 februarie, va avea loc o discuție cu Raluca Mihăilă, Managing Owner al Utopic Brain, care va vorbi despre cât de important este să conectăm psihologia cu marketingul pentru a promova serviciile, produsele și mărcile care, surprinzător sau nu, ne apar zilnic în feed. Urmăerește evenimentul pe pagina Deprehub.

Descoperă mai multe activități și evenimente pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md! 

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Zilele Studentului FRIȘPA la USM vor demara cu o serie de evenimente
Next AEE anunță despre lansarea ghidului „Automobilul electric este viitorul”
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

eleven + three =