Job part-time // Asociația „ADEPT” angajează specialist pe comunicare


Job part-time comunicare

Job part-time // Asociația pentru Democrație Participativă „ADEPT” angajează un specialist (ă) pe comunicare.

Natura contractului: contract de prestări servicii  

Durata: 1 octombrie 2020 – 31 ianuarie 2021 (cu posibilitate de extindere)

Locul de muncă: la distanță, la necesitate – în oficiul ADEPT, de pe str. V.Alecsandri 97, Chișinău

Program de lucru: job part-time

Despre Asociația ADEPT:

Asociaţia pentru Democraţie Participativă “ADEPT” este o organizaţie obştească, neguvernamentală, nonprofit şi neafiliată politic, înregistrată în ianuarie 2000. ADEPT oferă suport și expertiză pe procesele electorale, politice și social-economice. Misiunea ADEPT constă în cercetarea proceselor politice, informarea cetățenilor și responsabilizarea guvernării.

În septembrie 2020, Asociația ADEPT a demarat implementarea unui proiect care își propune să contribuie la desfășurarea unui proces electoral corect și transparent prin responsabilizarea Comisiei Electorale Centrale și sporirea gradului de informare obiectivă a cetățenilor cu drept de vot despre alegerile prezidențiale 2020.

Obiectivul 1. Creșterea transparenței și a corectitudinii în constituirea secțiilor de votare peste hotarele țării;

Obiectivul 2. Îmbunătățirea cadrului legislativ electoral;

Obiectivul 3. Creșterea nivelului de informare a alegătorilor cu privire la procesul electoral, concurenții electorali și modalitatea de raportare a neregulilor identificate în procesul electoral;

Obiectivul principal al funcției este să asigure comunicare eficientă și vizibilitate sporită a activităților și produselor proiectului implementat de ADEPT.

Atribuții și responsabilități:

  • Elaborează împreună cu managerul de proiect o versiunea succintă a strategiei de comunicare a proiectului;
  • Răspunde de implementarea strategiei de comunicare a proiectului, de derularea acțiunilor de promovare a proiectului și a produselor acestuia;
  • Coordonează procesele de elaborare a declarațiilor și a comunicatelor de presă, a mesajelor pentru pagina proiectului pe rețelele de socializare (Facebook, Odnoklasniki, VKontakte), de organizarea live-urilor pe Facebook și a altor materiale de comunicare, după consultarea cu echipa de proiect;
  • Este responsabil (ă) de distribuirea materialelor de comunicare;
  • Identifică modalități și medii potrivite de promovare a proiectului (rețele sociale, site-uri, posturi locale de radio/TV etc.);
  • Monitorizează rezultatele de comunicare (referințe media, impact social media, număr de vizualizări video);
  • Întocmește rapoarte aferente activităților de comunicare și informare;
  • Organizează evenimentele publice (conferințe de presă);
  • Răspunde de urmărirea și aplicarea normelor de comunicare impuse de finanțator în cadrul proiectului.

Cerințe înaintate candidaților/candidatelor:

  • Studii superioare în unul din următoarele domenii: științe ale comunicării, relații publice, jurnalism, administrație publică, relații internaționale, științe politice, în cadrul unei universități naționale sau internaționale;
  • Minimum 2 ani de experiență de muncă în domeniul comunicării și relațiilor cu publicul (cu probarea următoarelor atribuții: elaborarea de strategii de comunicare, planuri de acțiuni, materiale de comunicare, colaborarea cu diverse surse media, colaborarea cu diverși parteneri  din sectorul public, asociativ, privat, organizații internaționale);
  • Cunoașterea și vorbirea fluentă a limbii române. Posedarea limbii engleze și rusă reprezintă un avantaj;
  • Cunoașterea programelor de editare grafică și video (Adobe Illustrator, Canva, Photoshop, alte programe și aplicații);;
  • Viziune strategică, abilități analitice, gândire creativă;
  • Spirit de inițiativă și angajament față de valorile instituției;
  • Capacitatea de a lucra calitativ și sub presiune;
  • Abilități de planificare și auto-organizare, prioritizarea independentă a sarcinilor și respectarea termenelor limită.

Persoanele interesate sunt rugate să trimită CV-ul, scrisoarea de intenție precum și orice alte produse media relevante la care este autor/autoare (link-uri la articole scrise, postări pe rețelele de socializare, scrisori de recomandare, etc.) până la data de 28 septembrie 2020, ora 17.00 la adresa electronică: info@adept.md, cu mențiuneaSpecialist/ă comunicare”

Selectarea candidatului/candidatei va fi făcută în baza analizei CV-urilor, scrisorilor de intenție și a produselor media anexate la dosar, urmată de un interviu cu reprezentanții ADEPT.

Doar candidații/tele preselectați/te vor fi contactați/te.

Descoperă mai multe oportunități și activități pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Seminare online pentru cadrele didactice tinere pentru dezvoltarea capacităților manageriale
Next Camera de Comerț și Industrie vă invită să participați la Academia Exportatorilor
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply