Cerințe față de candidați:
Studii superioare:
-Tehnice Economie
-Finanțe
-Relații economice internaționale
-Management
-Administrare Publică
Experienţă:
-de muncă la un post similar va constitui un avantaj, dar nu este obligatorie ;
Cunoşterea:
– limbilor străine, preferabil limba engleză ;
Abilităţi:
-de comunicare şi prezentare ;
-de lucru la calculator (Word, Excel, Acces, PowerPoint, etc.) ;
-analitice şi capacităţi de planificare şi de atingere a obiectivelor;
-creativitate şi responsabilitate.
Responsabilități:
Recepționarea apelurilor telefonice;
Gestionarea corespondenței de intrare și de ieșire;
Planificarea și pregătirea primirii vizitatorilor, primirea acestora;
Traducerea scrisă și orală a corespondenței, documentelor în/din limbile română, rusă, engleză, ținerea corespondenței de afaceri în limbile română, rusă, engleză;
Administrarea documentelor;
Expediaţi CV-ul la adresa de e-mail: recrutare.aitt@gmail.com
Persoana de contact – Gîncu Inga, tel: 0 22 88-25-65.
Vă rugăm sa indicaţi OBLIGATORIU în subiectul e-mail-ului expediat: Poziţia (pentru care candidaţi). Persoanele selectate vor fi contactate.
Vom fi bucuroşi să vă alăturaţi echipei noastre!
No Comment