Participă la evenimentul Graduation & Demo Day și cunoaște mai multe despre Upcelerator


Upcelerator demo day

Participă la evenimentul Graduation & Demo Day unde start-up-urile din acceleratorul de afaceri Upcelerator vor prezenta produsele tehnologice la care au lucrat activ în ultimele luni și află ce înseamnă să fii parte din programul Upcelerator.

Timp de 4 luni peste 30 de echipe au dezvoltat propriile concepte de afaceri scalabile cu ajutorul la 40 de mentori internaționali și locali. Au trecut prin 16 module unde au învățat totul despre start-up-uri scalabile și au pus cunoștințele în practică, de la cum să găsești o idee potrivită, un model de business viabil până la cum să faci marketing și vânzări pentru un public internațional și cum să abordezi investitorii.

Upcelerator este un accelerator de afaceri complet online din Moldova în care dezvoltăm afaceri globale de acasă. În Upcelerator start-up-urile primesc suport din partea la 40 de mentori internaționali și locali, peste 500 de ore mentorat, 200 de sarcini de realizat pe platforma de e-learning Upfactory, dar și posibilitatea de a primi o rundă de investiții în valoare de 10 mii de dolari la finele programului.

Evenimentul va avea loc pe 29 septembrie 2020, ora 18:00 – 20:00. Pentru informații suplimentare, accesează acest link.

Invitat special la eveniment:

Cameron Manwaring este unul din mentorii Upcelerator care va fi invitatul special în cadrul evenimentului și va ține un discurs despre viralitate. În 2015, Cameron a fost nominalizat de către revista americană Forbes în topul „Forbes 30 Under 30” pentru contribuțiile sale în Marketing și Publicitate. El a dezvoltat strategii de succes pentru o serie de companii notabile, printre care Dreamworks, Turkish Airlines, Freshpet, Pizza Hut, Sony, Pepsi, ESPN, Cristiano Ronaldo și YouTube.

În perioada 2012-2015, Cameron a realizat peste 150 de campanii și strategii care au primit cel puțin un milion de vizualizări fiecare, cu un total de peste 1 miliard de vizualizări, 66.000 articole organice și a generat sute de milioane de vânzări pentru mărci globale.

După ce și-a vândut compania în 2015, și-a orientat interesele și s-a concentrat pe strategii internaționale de viralitate și a consultat unele dintre cele mai mari firme din Statele Unite, Qatar, Abu Dhabi, Arabia Saudită, India, Dubai și Singapore.

Descoperă mai multe oportunități și activități pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Stagiu pentru tineri jurnaliști. Nu e nevoie de experiență anterioară
Next Instruire în domeniul legislației mass-media organizată de CJI și CRJM
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

seventeen + 3 =