Dacă ai experiență în domeniul managementului proiectelor, atunci devino coordonator


Dacă ești în căutarea unui loc de muncă, îți place să lucrezi în echipă și ai experiență în domeniul managementului proiectelor, atunci funcția de COORDONATOR pentru PROIECTUL ”Asistență socială, medicală și educațională pentru refugiați și solicitanți de azil în Moldova” în cadrul A.O. ”AVE Copiii” poate fi potrivită pentru tine!

Orașul: Chișinău

Denumirea poziţiei: COORDONATOR pentru PROIECTUL ”Asistență socială, medicală și educațională pentru refugiați și solicitanți de azil în Moldova”

Organizația (angajatorul): AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii”;

Tip: Full – time

Cerințe:

  • Obligatoriu: Studii superioare în domeniul Dreptului, Asistenței Sociale, Managementului migrației, Economiei.
  • Avantaje: Cursuri de specializare postuniversitare de management; cursuri de Project Management; permis de conducere și experiență de șofat cel puțin 3 ani.
  • Cunoștințe: Operare PC: Word, Excel, Acces, Power Point; abilități avansate de navigare pe Internet și Poștă electronică.
  • Limbi vorbite: Nivel avansat de comunicare scrisă și verbală în Română, Engleză și Rusă; cunoașterea unei alte limbi este un avantaj;
  • Competențe manageriale: Capacitate de analiză şi sinteză; previziune a evoluţiei evenimentelor; redactare a rapoartelor clare, coerente şi corecte; decizie și asumarea responsabilității; preocupare permanentă pentru ridicarea nivelului profesional individual și al echipei de Proiect.
  • Competențe sociale: Comunicare asertivă; lucru în echipă; soluţionare de conflicte; abilităţi de comunicare interpersonală; capacitate de a stabili relaţii, toleranţă, calm, perseverenţă; negociere; abilități de comunicare interpersonală.
  • Calități personale: Orientare spre rezultat; leadership; angajament față de echipă; flexibilitate; rezistență la stres; spirit creativ şi inovativ.

Experiență:

  • Minimum 3 ani de experiență în managementul proiectelor, în special finanțate de UN și/ sau UE;
  • Experiență în asistența legală/socială a refugiaților;
  • Experiență de lucru în echipă, colectarea datelor, planificare și raportare de proiecte;
  • Experiență sau cunoștințe notabile a principiilor de lucru ale UNHCR este un avantaj.

Responsabilități:

Obiectivele postului:

  • Planificarea strategică și operațională a Proiectului și managementul activităților cotidiene în scopul implementării eficiente a acestuia, inclusiv monitorizarea, controlul financiar, raportarea, supervizarea personalului, comunicarea cu partenerii (guvernamentali și non-guvernamentali);
  • Implementarea și respectarea obligațiilor contractuale care decurg din acordurile de parteneriat și alte tipuri de contracte;
  • Administrarea bugetului și activităților Proiectului în conformitate cu procedurile interne aplicabile ale Asociației și cu condițiile finanțatorului;
  • Dezvoltarea relațiilor armonioase și eficiente de lucru cu beneficiarii, partenerii, alte persoane interesate, în interiorul și în afara Proiectului;
  • Asigurarea corespunderii strategiilor și activităților proiectului cu Planul Strategic al Asociației și alte documente relevante domeniului.

Sarcinile de bază:

  • Coordonează implementarea la timp și eficientă a activităților Proiectului supervizând direct echipa, consultanții și alți colaboratori implicați, precum și voluntarii și studenții în practică;
  • Stabilește relații de colaborare cu partenerii, beneficiarii și finanțatorii Proiectului;
  • Coordonează elaborarea și revizuirea ori de câte ori este necesar a bugetului Proiectului pentru contractele cu donatorii, în conformitate cu propunerea înaintată, cu comentariile beneficiarilor și cu activitățile prevăzute în planul de lucru;
  • Monitorizează progresul atins față de obiectivele propuse, evaluează impactul Proiectului și redactează rapoarte către Angajator, finanțatori, parteneri și beneficiari cu respectarea datelor prevăzute în contracte, formulare;
  • Asigură circulația informației în cadrul Proiectului și pentru alte Proiecte implementate de Asociație, organizând periodic evenimente în acest sens (mesaje, întâlniri, ședințe comune, etc.);
  • Asigură rezolvarea problemelor apărute în realizarea Proiectului și informează la timp managementul Asociației despre problemele apărute și pe care nu le poate rezolva la nivelul său;
  • Arhivează corespunzător toată documentația legată de Proiect;
  • Coordonează elaborarea de noi propuneri de proiecte, inclusiv bugete, care valorifică expertiza existentă la nivelul Asociației și rezultatele proiectelor anterioare și le înaintează spre aprobare Directorului Executiv;
  • Face propuneri de îmbunătățire a stilului de lucru pentru a maximiza eficiența atingerii obiectivelor propuse;
  • Stabilește conform structurii organizatorice și ale Proiectului sarcinile și responsabilitățile personalului din subordine (elaborează și revizuiește ori de câte ori este necesar, fișele de post; planifică munca echipei și deleagă responsabilități, etc.)
  • Verifică pontajul lunar al personalului din subordine și-l transmite contabilului, planifică concediile anuale și organizează procesul de implementare a Proiectului în perioada respectivă, organizează acordarea zilelor de odihnă etc.;
  • Motivează echipa de Proiect prin comunicare și prin evaluarea permanentă a subordonaților direcți;
  • Exercită permanent sau temporar, prin delegarea competențelor, acele atribuții specifice specialității sale, stabilite prin actul constitutiv al Asociației sau prin organul decizional statutar (Adunarea Generală, Consiliul de Administrare) în sarcina reprezentantului legal;
  • Execută orice alte dispoziții date de Directorul Executiv în realizarea strategiilor Asociației.

Salariu/Beneficii:

  • Programul de lucru 8 ore/ zi și suplimentar în caz de necesitate;
  • Condițiile materiale:
    • ambientale: nu lucrează în condiții ambientale deosebite;
    • deplasări: face deplasări frecvente, în afara Asociației, în țară, și, în funcție de necesitate, la delegare, în străinătate;
    • spațiu: are birou propriu;
    • condiții suplimentare: (fac parte din categoria de beneficii) acces la telefonul mobil de serviciu, PC, mașina de serviciu.
  • Condiții de formare profesională: participă la diverse traininguri, seminare, congrese de specialitate etc.;

Termen limită de aplicare: 27 august 2017, ora 18:00.

Alte informații:

  Dacă ai studiat atent informațiile despre postul de muncă și ai înțeles că AO Asociația pentru Abilitarea Copilului și Familiei ”AVE Copiii” are nevoie de o persoană exact ca tine, atunci nu ezita să expediezi la adresa electronică office@avecopiii.md cu indicare la tematica mesajului: ”Concurs de post – COORDONATOR PROIECT”, CV-ul completat în format Europass http://europass.cedefop.europa.eu/documents/curriculum-vitae/templates-instructions și scrisoarea de motivare, în limba engleză.

Pentru informații suplimentare, vă rugăm să sunați la: 0 22 23 72 59, 069122106, persoana de contact – Rodica Țurcanu.

 

Sursă: http://www.civic.md/angajari/38533-ao-ave-copiii-angajeaza-coordonator-pentru-proiectul-asistenta-sociala-medicala-si-educationala-pentru-refugiati-si-solicitanti-de-azil-in-moldova.html

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Delectează-ți auzul cu muzică bună la cel mai prestigios festival din lume dedicat orchestrelor
Next Fii super-eroul familiei Pruteanu printr-un nou film de excepție !
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

fifteen − 7 =