Managementul echipei este abilitatea de a coordona un grup pentru a îndeplini anumite sarcini. Cuvântul-cheie este „echipă”, deoarece totul se întâmplă în cadrul acesteia, de la conflicte, până la succese. Membrii și membrele au același scop și lucrează împreună. Iată câteva sfaturi pentru gestionarea unei echipe de succes.
1. Comunicarea directă cu echipa
Pentru a îndeplini scopul comun, echipa trebuie să aibă o direcție clară. Această transparență rezolvă confuzia membrilor și crește productivitatea și calitatea muncii. Înțelegând obiectivele și cerințele concrete ce se așteaptă de la ei, pot să îndeplinească sarcinile cu succes.
2. Colaborarea în cadrul echipei
Conform unui studiu, probabilitatea implicării maxime este de 2,3 ori mai mare dacă angajații au un sentiment puternic de apartenență la grup. Așadar, este foarte important ca echipa să colaboreze. Întrucât membrii și membrele acesteia au un angajament; trebuie să primească motivație și satisfacție.
3. Personalizarea sarcinilor
Cu toate că fiecare membru aduce lucruri diverse care contribuie la scopul comun; aceștia au viteză de muncă diferită. Sarcinile ar trebui să fie personalizate, întrucât 21% din angajați se simt copleșiți deseori cu volumul de muncă; din cauza delegării nepotrivite. Membrii echipei sunt priviți ca oameni unici, care au de oferit puncte de vedere; cunoștințe și opinii de neînlocuit.
4. Feedback consistent
Feedbackul este ca un imbold. Studiile arată că 92% din angajați vor mai mult decât evaluarea anuală, iar 72% – cel puțin sesiuni lunare. Examinarea constantă îmbunătățește continuu procesele și practicile echipei. Reuniunile de evaluare sunt utile atât pentru angajați, cât și pentru angajatori.
Gestionarea unei echipe este complicată, dar absolut necesară pentru a avea succes! Dacă se ține cont de câteva sfaturi ușor de implementat – nu există motive evidente de eșec.
Nu uita să ne urmărești pe paginile noastre de Instagram, Facebook și Telegram!
Reporteră Youth.md: Oana Guțan
No Comment