În perioada 15 – 19 decembrie 2020, s-a desfășurat prima expoziție virtuală din Republica Moldova ”Expo Business Moldova 2020”, pe platforma www.virtual-fairs.md. Expoziția a fost organizată de către Camera de Comerț și Industrie a Republicii Moldova și a avut sloganul ”Ai încredere în produsele noastre!”.
Expoziția a fost organizată cu susținerea partenerilor:
- Agenția Elvețiană pentru Dezvoltare și Cooperare (SDC) în cadrul Proiectului „Optim – Oportunități prin Tehnologii și Inovație în Moldova, realizat de Helvetas Swiss Intercooperation;
- Programul Uniunii Europene “Măsuri de Promovare a Încrederii”, implementat de PNUD;
- BC ”Moldova-Agroindbank” SA;
- Organizația pentru Dezvoltarea Sectorului Întreprinderilor Mici și Mijlocii, care va subvenționa participarea producătorilor autohtoni de produse și servicii;
- Parteneri media: Agora.md, Ea.md, Moldova în Progres, Mybusiness.md, Agrobiznes.md, Madein.md, Diez.md, Unimedia.info, Realitatea.md., Agro TV Moldova, Monitorul Fiscal.
La ceremonia de inaugurare oficială a expoziției au participat: Vitalie Tarlev, Secretarul de Stat al Ministerului Economiei și Infrastructurii RM, Grigore Belostecinic, Rector ASEM, Mihai Daraban, Președintele CCI România, Tamer Kiran, Vicepreședinte TOBB Turcia, corpul diplomatic acreditat în Republica Moldova, misiunile diplomatice ale RM din străinătate, partenerii CCI naționali și internaționali, reprezentanții mass-media şi, nu în ultimul rând, reprezentanții celor 50 companii – expozanți ai acestei prime ediții “Expo Business Moldova 2020”!
Expoziția a avut loc pe site-ul www.virtual-fairs.md – prima platformă din Republica Moldova care permite organizarea expozițiilor în format on-line.
Participanții la eveniment:
Participanții expoziției au avut posibilitatea de a cerceta opinia consumatorilor, de a-și scoate în evidență nivelul de competitivitate la nivel global, de a cunoaște noi parteneri și investitori, economisind timp, resurse și mijloace.
Deși este o expoziție absolut în premieră pentru Republica Moldova, aceasta a adunat un număr de 50 de expozanți din diferite domenii de activitate, precum: agro-alimentar, textil, vitivinicol, utilaje, tehnică și aparataje, prestări de servicii etc. Tradițional, am avut o majoritate de producători autohtoni, dar și importatori, distribuitori etc.
Obiectivele propuse de CCI a RM cu privire la organizarea acestui eveniment au fost:
- promovarea mediului de afaceri din RM, fie vorba de producători, importatori sau distribuitori;
- creșterea vizibilității și recunoașterii produselor și serviciilor prezente pe piața RM la nivel global;
- cunoașterea partenerilor și investitorilor străini;
- creșterea cifrei exportului prin identificare și stabilirea parteneriatelor străine;
- schimbul de experiențe și bune practici între participanți;
- valorificarea imaginii RM ca partener economic de încredere.
Pentru atingerea acestor obiective, pe parcursul zilelor de expoziție, în sala conferințe, s-a desfășurat un vast program de afaceri care a inclus 8 evenimente. În total, la evenimente au participat un număr de cca 300 de participanți și au fost desfășurate peste 20 de întrevederi bilaterale, atât în cadrul evenimentelor, cât și în timpul zilelor de expoziții, pe platformă, la zona B2B.
Sursa: chamber.md
Descoperă mai multe oportunități și evenimente pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!
No Comment