Participă la Marketing Trends Meetup 1 – Marketing sustenabil


marketing

Cine organizează ? Armeneasca 13A Coworking Space

Ce ? Training: Marketing Trends Meetup 1 – Marketing sustenabil

Când ? 11 Octombrie 2017, ora 18:30

Unde ? Armeneasca 13A

Descriere:

Integrarea conceptului de sustenabilitate în strategia de marketing este răspunsul multor probleme actuale cu care se confruntă marketologii din Moldova. Deci, dacă vrei să afli ce este marketingul sustenabil, cum se deosebeşte acesta de marketingul verde și cum poți sa-l utilizezi pentru a-ți loializa clienții, nu ezita să participi. Speaker va fi Elena Oprea – absolventă a cursului de Marketing Sustenabil al institutului german -Virtual Academy of Sustainability (http://en.va-bne.de/) și consultant în marketing sustenabil la S42 (s42marketing.com). Seria de evenimente – Marketing Trends Meetups își propune să transforme spațiul de coworking Armenească 13A într-un hub al marketekerilor.

În următoarele 10 săptămâni 13A vrea să abordeze cele mai populare trenduri în Marketing:

1 Marketing Sustenabil

2 Generational Marketing: Cum să targetăm Generațiile X, Y și Z ?

3 Copywriting

4 Guerrilla Marketing

5 Mobile First Marketing

6 Growth hacking marketing (Disruptive Marketing)

7 Email Marketing (MailChimp)

8 Inbound Marketing vs. Outbound Marketing

9 Gamification in Marketing

10 Other Marketing Trends & Marketing Gurus

Locurile sunt limitate, de aceea doritorii sunt încurajaţi să cumpere biletul pentru eveniment din timp. Pentru cei ce vor achiziţiona în avans biletele pentru toate zece sesiuni, organizatorii au pregătit un preţ special de 450 MDL.

Procurarea biletelor: http://bit.ly/2fNiqSY

 

Sursă: https://www.facebook.com/events/188409848370039/?active_tab=about

 

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Testează-ți curajul și participă la înfricoșătorul traseu Hell Run 2017
Next Vino la Social Media Session #1 și află cum creezi un conținut care se vinde
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply