Sunteți antreprenor/oare sau reprezentant/ă a afacerilor micro, mici sau mijlocii în Moldova? Puteți participa la 2 webinare „Antreprenoriat pe timp de criză”!
13 SEPTEMBRIE – Adaptarea strategiei generale și activității operaționale.
Ora: 9:30 – 13:30
Trainer-expert: Sergiu Mocan, consultant afaceri.
14 SEPTEMBRIE – Adaptarea strategiei financiare și a investițiilor.
Ora: 9:30 – 13:30
Trainer-expert: Radu Voicu, consultant afaceri.
PENTRU CINE:
Întreprinderile micro și mici;
Antreprenori sociali și locali, inclusiv individuali;
Întreprinderile agricole;
Și alții, care fac business în MOLDOVA.
CE VEȚI PRIMI PARTICIPÂND LA WEBINARE:
Îndrumări cum să faci comunicare (externă și internă), marketing și PR în situații de criză severă.
Recomandări pentru participarea cu succes a IMM-urilor la licitațiile publice.
Cunoștințe pentru creșterea rezistenței în perioade de criză.
Înțelegerea mai bună despre gestionarea resurselor financiare în perioadă de criză.
Un ghid practic pentru a reacționa la provocările actuale.
Posibilitatea de a adresa întrebări individuale experților în domeniu.
CONDIȚII DE PARTICIPARE:
Participarea la webinare este GRATUITĂ!
ÎNREGISTRAREA OBLIGATORIE AICI:
După înregistrare, în ajunul evenimentelor, veți primi un link către întâlnirea ZOOM.
IMPORTANT! După webinare, participanților/telor li se va expedia un mic formular de feedback online, care trebuie completat!
Mai multe detalii și agenda webinarelor: aici.
Persoana de contact:
Aina Idrisova, aina@ecovisio.org
Webinarele sunt organizate de către Asociația EcoVisio și HUB-ul Antreprenorilor Sociali în cadrul Programului Băncii Europene de Investiții, care oferă suport tehnic pentru microcreditare în țările Parteneriatului Estic. Scopul general al programului este îmbunătățirea accesului la finanțare, incluziunea financiară responsabilă a populațiilor cu venituri mici din Ucraina, Georgia și Moldova.
Înregistrarea aici.
Descoperă mai multe activități și evenimente pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!
No Comment