Job // Centrul de Resurse Juridice din Moldova (CRJM) anunță concurs pentru funcția de asistent/ă administrativ-financiar/ă, pentru perioada ianuarie 2021 – decembrie 2022, cu posibilitate de extindere.
Centrul de Resurse Juridice din Moldova (CRJM) este o organizație necomercială care contribuie la consolidarea democrației și a statului de drept în Republica Moldova, cu accent pe justiție și drepturile omului. Realizăm activități de cercetare și de advocacy. Suntem independenți și neafiliați politic.
ATRIBUȚII:
Asistentul/a administrativ-financiar/ă asistă în coordonarea activităţilor Asociaţiei și contribuie logistic, administrativ și financiar la buna realizare a activităților Asociaţiei.
RESPONSABILITĂȚI DE BAZĂ:
- Acordarea suportului administrativ, financiar și organizațional în managementul general al Asociației;
- Asistarea în organizarea și implementarea activităților Asociației;
- Acordarea suportului echipei în compilarea datelor și colectarea documentelor financiare și fiscale și celor ce țin de activitatea Asociației;
- Executarea altor sarcini administrative și financiare necesare pentru buna implementare a activităților Asociației.
Fișa de post a funcţiei este anexată sau disponibilă: aici.
Educație și experiență anterioară
- studii superioare finalizate (licență) în unul din următoarele domenii: management, economie finanțe;
- experiență de lucru într-o funcție similară sau experiență relevantă în realizarea sarcinilor administrativ-financiare. Experiența de lucru în sectorul asociativ va constitui un avantaj.
Cunoștințe:
- cunoașterea fluentă a limbii române. Cunoașterea limbii engleze – nivel intermediar. Cunoașterea limbii ruse va constitui un avantaj;
- Utilizator PC avansat cu abilitați de cercetare în mediu online și abilități de lucru în MS Office (obligatori Word și Excel, Power Point), Outlook.
Abilități și aptitudini:
- abilități bune de comunicare internă și externă, planificare și organizare, spirit de inițiativă;
- gândire analitică, abilitate de a lucra cu documentele și de a respecta termenele-limită, regulile și procedurile Asociației;
- responsabilitate, atenție la detalii, bună organizare și dedicație;
- capacitate de a lucra independent, în echipă și sub presiune.
- atitudine pro-activă, receptivă și flexibilă.
Competențe de bază:
- angajament față de misiunea, viziunea și obiectivele strategice ale CRJM;
- sensibilitate şi adaptabilitate față de diversitatea culturală, sex, religie, rasă, naționalitate și vârstă;
- responsabilitate și răspundere directă pentru rezultatul deciziilor proprii.
Persoana trebuie să dețină dreptul de a munci în Republica Moldova.
Condiții de muncă:
- mediu de lucru confortabil;
- posibilități de dezvoltare profesională;
- salariu motivant (inclusiv pachet social deplin), care depinde de calificarea şi experienţa persoanei;
- regim de muncă flexibil.
Persoanele, care corespund cerințelor de mai sus, sunt rugate să expedieze prin e-mail CV-ul care să conțină contactele a cel puțin două persoane de referință și o scrisoare de motivare până la 29 decembrie 2020, ora 23.59, la adresa: application@crjm.org.
Selectarea va fi făcută în bază analizei CV-urilor și scrisorilor de motivare depuse, urmată de o probă scrisă și interviu. Doar candidaţii/tele preselectaţi/te vor fi invitați/te pentru testare și ulterior interviu.
Informații suplimentare despre acest job, pot fi obținute prin expedierea unui e-mail la aceeași adresă.
Descoperă mai multe oportunități și job-uri pentru tineri, urmărind canalul nostru de Telegram și pagina Youth.md!
No Comment