#TravelTomorrow – campanie globală de promovare a experiențelor gastronomice


#TravelTomorrow concurs horeca

Agenția de Investiții în parteneriat cu Asociația Națională a Restaurantelor și a Localurilor de Agrement, îndeamnă sectorul HoReCa și toți bucătarii din Republica Moldova să participe la campania globală de promovare a experiențelor gastronomice # TravelTomorrow!

Campania „Tourism & Gastronomy” este lansată de către Organizația Mondială a Turismului sub egida ONU (UNWTO), ca parte a promoției pe perioada pandemiei, cu mesajul # TravelTomorrow (Călătorim mâine).
Toți participanții în concurs sunt invitați să se înregistreze prin completarea formularului pe adresa dată (link).

Cerințe pentru video în cadrul concursului # TravelTomorrow :

  • Durata maximă 3 minute;
  • Este încurajată filmarea de pe smartphone;
  • Limba de prezentare – engleza, rusa, franceza, spaniola, araba. Pentru română – video va trebui titrat;
  • Video trebuie să fie însoțit cu una sau mai multe imagini/poze de înaltă rezoluție, ilustrând ingredientele și pașii de pregătire a rețetei;
  • Încărcați-l pe https://wetransfer.com/ sau orice altă platformă de partajare a fișierelor similare;

Trimiteți linkul la adresa: comm@unwto.org până la 1 mai 2020.

Descoperă mai multe oportunități pentru tineri, alături de echipa youth.md!

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Nou webinar informativ, marca MentorMe: Politics and Public Policy
Next Informație utilă de la un reporter despre beneficiile fructelor!
Youth.md
About the author

Youth.md

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 × 4 =