Șapte moduri de a-ți dezvolta rapid și eficient afacerea


Noii proprietari de afaceri au numeroase obiective atunci când încep, inclusiv și creșterea rapidă sau recunoașterea pe piață într-un timp cât mai optim.

Dar succesul peste noapte nu este adesea varianta cea mai stabilă: nu există un „sos special” care să fie adăugat la rețetă pentru rezultate instantanee și nimic nu este garantat.

Cu toate acestea, există modalități de a dobândi o extindere de succes a unei afaceri și de a asigura prosperitatea acesteia. Iată de ce ne împărtășim astăzi cu câteva sfaturi care te vor ajuta să accelerezi dezvoltarea afacerii.

1. Utilizează un sistem de gestionare a clienților.

Urmărirea manuală a tranzacțiilor este dificilă și devine prea complicată pe măsură ce afacerea crește. Dacă doreștii ca aceasta să scaleze rapid, utilizeză un sistem de gestionare a clienților. Există o varietate pentru a alege, dar depinde și de linia sau domeniul de lucru.

O variantă este software-ul SalesForce, opțiune foarte bună este și Quickbooks  ce ajută cu contabilitatea, iar Keap poate ajuta, de asemenea, la vânzări și marketing. Pe lângă acestea există o mulțime de sisteme, site-uri și platforme ce funcționează în acest domeniu, trebuie doar să-l găsești pe cel potrivit și să-l utilizezi.

2. Angajează oamenii potriviți.

Înainte de a crea o traiectorie de creștere a companiei tale, trebuie să te asiguri că dispui de un personal solid care te poate ajuta să o realizezi. Aceștia trebuie să fie dedicați misiunii și să nu evite efortul.

Creșterea competitivității și o forță sau pondere de muncă mai slabă adaugă presiuni, de aceea doar alături de o echipă puternică și interesată se face față solicitărilor de astăzi.

3. Formează parteneriate strategice.

Parteneriatele strategice cu companiile potrivite îți pot cu adevărat diferenția afacerea și permite să ajungi rapid la o gamă largă de clienți. Identificarea acestor parteneriate ar putea fi mai ușor de spus decât de făcut. Dar, caută companii care sunt complementare cu afacerea pe care o deții. Contactează-i și propune-le oportunități de lucru împreună.

4. Sporește vizibilitatea companiei.

Îmbunătățește vizibilitatea companiei tale, în special în mediul online. Pentru aceasta te poți informa despre tehnicile SEO (optimizarea motorului de căutare) care te pot ajuta ca cel mai probabil afacerea să apară pe prima pagină a rezultatelor căutării.

Rezistă tentației de a conduce afacerea prin pagina de Facebook sau orice altă pagină de socializare deoarece își schimbă deseori algoritmul sau capacitatea de a interacționa cu clienții. Iar dacă nu ești sigur dacă te afli deja în rezultatele căutării? Caută pe Google sau oricare altă platformă pentru care ai apelat la optimizarea SEO, numele companiei sau câteva întrebări, cuvinte sau fraze cheie legate de afacere și vezi dacă apare. 

5. Diversifică gama de oferte.

Caută să diversifici ofertele. Gândește-te ce produse, servicii complementare sau informații poți oferi în afacerea ta? Pentru a crește, trebuie să consideri ideea de expansiune. Identifică noi oportunități și cercetează punctele slabe pentru a le elucida.

De asemenea poți analiza ce altceva poți vinde clienților tăi sau de unde mai poți profit în schimb? Sau uneori, achiziționarea altor companii este o modalitate foarte rapidă de a dezvolta propria afacere.

Dacă găsești concurenți sau companii din alte industrii care să o completeze pe a ta, le-ai putea folosi ca platforme pentru a avansa rapid. 

6. Transformă afacerea în una „adaptabilă”.

O trăsătură pe care startup-urile de succes o au adesea în comun este capacitatea de a schimba direcțiile rapid ca răspuns la schimbările de pe piață. Așadar o abordare agilă a dezvoltării, atât în ​​ceea ce privește produsul, cât și compania poate ajuta cu un progres și creștere mai eficientă. Urmărind tendințele actuale din domeniul în care activezi, reușești să aduci afacerea la la un nivel mai avansat.

7. Investește în ea.

În primele etape ale afacerii, vei vedea probabil un profit foarte slab sau nu îl vei avea deloc, așa că orice bani pe care sunt obținuți ar trebui să fie orientați direct spre a ajuta afacerea să crească.

Capacitatea unui startup de a investi în sine ajută la accelerarea dezvoltării.  În primii ani este esențial să te asiguri că redirecționezi orice venituri înapoi în companie, deoarece este vital să investești devreme și intens pentru a crește rapid.”

Fiecare afacere trebuie să înceapă de undeva. De obicei, acel loc este un garaj sau un subsol sau oricare alt spațiu liber de care dispui. Dar, cel mai important lucru despre antreprenoriat nu este locul de unde începe afacerea ta, ci faptul cum aceasta se dezvoltă și ajunge să fie o companie de succes.

Astfel sperăm că aceste sfaturi te vor ajuta în drumul tău de creștere a afacerii, iar alte lucruri utile din domeniul antreprenoriatului le poți găsi chiar aici pe pagina noastră !

Reporter Youth.md: Vașciuc Cristina

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Concurs pentru elevii pasionați de fizică organizat de UTM
Next O nouă întâlnire la FAN ZONE, marca HIT FM, cu Irina Rimes
Mădălina Braghiş
About the author

Mădălina Braghiş

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

1 × 5 =