Profesional

HR Consulting (search4staff.com), agenție de recrutare în Moldova care activează din anul 1995 este în căutarea candidatului pentru poziția de Administrator Hotel și Restaurant pentru clientul său. Administrator Hotel și Restaurant Responsabilitățile postului: – Coordonarea personalului. 20 de persoane în subordonare: 4 bucătari, 4 chelneri, 3 cameriste, 2 grădinari, un furnizor, 2 vânzător în magazin, 2 asistenti, 3 …

Dacă ești în căutarea unui loc de muncă, îți place să lucrezi în echipă și ai experiență în domeniul managementului proiectelor, atunci funcția de COORDONATOR pentru PROIECTUL ”Asistență socială, medicală și educațională pentru refugiați și solicitanți de azil în Moldova” în cadrul A.O. ”AVE Copiii” poate fi potrivită pentru tine! Orașul: Chișinău Denumirea poziţiei: COORDONATOR …

Se angajează receptionistă serioasă, corectă, dinamică și dornică de dezvoltare profesională. Responsabilități: – Efectuarea de programări telefonice – Evidența clienților – Acordarea de informații referitoare la serviciile oferite – Activități pc Cerințe: – Vorbirea limbii române și ruse – Abilități de comunicare cu clienții, sociabilă, educată – Aspect fizic plăcut și îngrijit – Ageră și …

Responsabilități: Introducerea şi verificarea facturilor de la furnizori; Calcularea şi verificarea preţurilor conform facturii; Analiza şi studierea preţurilor; Comenzi către furnizorii de medicamente şi cosmetică. Cerințe: Abilităţi şi cunoştinţe de operare pe calculator la perfecţie;; Seriozitate şi conştiinciozitate; Corectitudine şi responsabilitate; Studii superioare. E-mail: hr@felicia.md Telefon: 0 22 310-617   Sursă: http://www.rabota.md/ad.php?id=25588 comments powered by …

Cerințe față de candidați: Studii superioare: -Tehnice Economie -Finanțe -Relații economice internaționale -Management -Administrare Publică Experienţă: -de muncă la un post similar va constitui un avantaj, dar nu este obligatorie ; Cunoşterea: – limbilor străine, preferabil limba engleză ; Abilităţi: -de comunicare şi prezentare ; -de lucru la calculator (Word, Excel, Acces, PowerPoint, etc.) ; …

Pe data de 18 septembrie dăm start cursului complex de pregătire profesionistă pentru TOP- specialiștii din domeniul finanțelor: „Director Financiar”. Data: 18 Septembrie – 15 Noiembrie 2017 Unde: School of Business Communications Ce va fi? 2 luni de lecții intensive 60 de ore academice testare obligatorie pentru toți participanții la finalul cursului o echipă de …

Cerințe pentru candidat: – Cunoștințe PHP (OOP/MVC), MySQL; – Cunoștințe HTML, XHTML, XML, AJAX; – Cunoștințe Javascript, jQuery și CSS; – Cunoștințe Laravel și CodeIgniter constituie un avantaj Vei fi responsabil pentru: – Dezvoltarea proiectelor noi; – Mentenanța și dezvoltarea proiectelor existente. Calități personale: – Gândirea analitică; – Dorință și capacitatea de a învăța; – …

Principalele cerinţe pentru această funcţie: – Cunoştinţe în programa: Corel Draw; – Prelucrarea şi pregătirea imaginelor pentru print; – Experienţă în domeniu este bine venită; Aptitudini: – Seriozitate, adaptabilitate; – Responsabilitate, punctualitate; – Abilităţi de comunicare; Condiţii de muncă: – Lucru: oficiu în centrul oraşului; – Orar: L-V (09:00-18:00), S (09:00-17:00). Compania oferă: – Angajare …

Dacă ai abilități de comunicare si leadership, ești responsabil , orientat spre rezultate, aplică acum pentru poziția de Manager Dezvoltare Programe. Cerințe: – Studii superioare; – Experiență de minim un an în vânzări, management, marketing, recrutare, instruire și motivare. – Vârsta 24 ani – 35 ani – Engleza avansată (verbal și scris), la fel și …

Responsabilitati: -plăcerea de a lucra cu oamenii -atenție la detalii, corectitudine și disciplină -atitudine pozitivă si serioasa, iar zîmbetul sa fie accesoriul tău nelipsit – gandirea pozitiva si spirit activ Restul te învățăm noi! Cu ce îți vei ocupa timpul: – asigurarea unei deserviri amabile şi rapide la casă – incasarea corectă a mijloacelor de …

MENU

Back