JOB//Fii parte a echipei Misiunea Socială „DIACONIA”


Misiunea Socială „DIACONIA” anunță concurs pentru ocuparea funcției de office manager.

Cerințe față de candidați:

  • studii superioare;
  • cunoștințe de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel);
  • limba română-scris/vorbit fluent, limba engleză constituie un avantaj;
  • abilități de comunicare și lucru în echipă;
  • persoană echilibrată, energică, motivată, disciplinată, conștiincioasă și amabilă;
  • disponibilitatea de a învăța lucruri noi;
  • disponibilitate de muncă full-time;
  • experiență de muncă în oficiu constituie un avantaj.

Responsabilități de bază:

  • gestionarea documentelor;
  • recepționarea apelurilor telefonice;
  • menținerea corespondenței prin e-mail;
  • evidența corespondenței;
  • întocmirea proceselor verbale;
  • îndeplinirea altor sarcini de serviciu.

Persoanele interesate sunt invitate să expedieze CV-ul la următoarea adresă: office@diaconia.md, până la data de 14 septembrie. La interviu vor fi invitate persoanele selectate în baza CV-ului.

Facebook Comments
comments powered by HyperComments
Previous Vrei să te implici în procesul de luare a deciziilor? Devino membru al Consiliului Raional de Tineret Anenii Noi
Next Ia-ţi prietenii şi participă la Centenar Fest organizat de centrul cultural VATRA