JOB//EXCEL selectează Asistent Relaţii Clienţi/Recepţionist

excel, studii in strainatate, oferta de angajare, receptionist

EXCEL este o organizaţie ce oferă o deschidere pentru persoane și instituții către spațiul educațional internațional.

Rolul unui Asistent Relaţii Clienţi/Recepţionist este de a oferi servicii de o calitate excelentă clienţilor interni şi externi, care să răspundă cerinţelor acestora şi să îndeplinească obiectivele EXCEL. Funcția presupune o interacţiune continuă cu clienţii la telefon, face-to-face şi prin e-mail, precum şi înscrierea acestora la sesiuni de consiliere, teste de evaluare, examene, sesiuni de informare și alte servicii oferite de EXCEL. Astfel, candidatul selectat va proiecta o imagine profesională a organizației noastre şi a proiectelor promovate de EXCEL în Republica Moldova.

Competențe profesionale esențiale:

  • abilităţi bune de comunicare şi pasiune pentru lucrul cu oamenii
  • adaptabilitate și abilitate de a învăța
  • responsabilitate şi atenţie la detalii
  • abilităţi de lucru la calculator
  • fluenţă în limbile română și rusă și o bună cunoaștere a limbii engleze.

Cerinţe obligatorii:

  • studii superioare sau medii de specialitate complete
  • deși flexibil, programul de muncă la EXCEL va constitui activitatea de bază și un angajament ferm pentru o perioadă de cel puțin 18 luni.

Candidații sunt rugați să se înscrie completând formularul.

Toate aplicațiile vor fi procesate în ordinea recepționării, iar candidații informați despre rezultatele selecției (admis sau respins).

Mai multe despre EXCEL afli aici.

Facebook Comments
comments powered by HyperComments
Previous JOB//Social Media Manager în cadrul Proimobil.md
Next Clubul Moldovenesc de Jocuri Intelectuale te invită la Ședința Elitară