Învață să faci Media Marketing la un curs organizat de AIESEC și VivaKi. Deadline pentru înregistrare: 28 ianuarie


AIESEC în Moldova, în parteneriat cu unul dintre cele mai grupuri de companii de publicitate din Moldova –  VivaKi,  anunță deschiderea aplicărilor în cadrul proiectului Media School pentru toți cei care doresc să se aprofundeze  în domenii precum: publicitate TV, social media marketing, out-of-home advertising, planificarea campaniilor media ș.a.

În această eră a tehnologiilor, totul este interconectat și fiecare are acces la o mulțime de informație, în special în mediul online. Rețelele de socializare devin tot mai importante în dezvoltarea unei afaceri și implementarea strategiilor de promovare. Pentru a-și crește vizibilitatea și a fi mai aproape de consumatori, pentru brand-uri este imperativ să fie prezente pretutindeni, atât online cât și offline.

Media School este un proiect de 4 săptămâni, care începe pe 30 ianuarie, destinat tinerilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 30 de ani, interesați de strategiile de promovare în mediile online și offline, să interacționeze cu specialiști și specialiste în domeniu și să își dezvolte abilitățile în Media Marketing. Cursul presupune o bază teoretică și exemple practice de instrumente utilizate de companiile de publicitate din Moldova.

Motivele pentru care ar trebui să participi la acest proiect sunt următoarele:

  • Vei avea ocazia să înveți cum să planifici corect campaniile de comunicare atât online cât și offline;
  • Vei afla cum să creezi profilul unui consumator și să faci cercetare de piață;
  • Vei cunoaște mai multe despre diverși indicatori media (TV, Digital)  și cum aceștia pot fi măsurați;
  • Vei afla cum să utilizezi reclama plătită pe rețele de socializare pentru rezultate maxime;
  • Îți vei dezvolta atât creativitatea cât și abilitățile de analiză;
  • Networking cu alți tineri dornici de a se dezvolta;
  • Vei avea oportunitatea de a te angaja ulterior în Media Marketing sau alte domenii similare.

Proiectul este destinat atât începătorilor, cât și celor care au deja un bagaj de cunoștințe în domeniu. La finele proiectului fiecare participant va susține o probă scrisă ce le atestă cunoștințele dobândite în urma completării cursului, iar cei mai activi vor avea oportunitatea de a se angaja în cadrul companiei VivaKi.

Începe anul 2018 cu o nouă provocare și învață cum să creezi și să implementezi diverse strategii de promovare la Media School. Nu se va percepe nicio taxă de participare, iar termenul limită pentru înregistrare este 28 ianuarie, 23:59.

Mai multe detalii despre proiect găsești pe pagina de Facebook AIESEC în Chișinău.

Facebook Comments
comments powered by HyperComments
Previous 6 motive ca să devii U-Reporter
Next Începe luna februarie cu "Madame Bovary", la Geneza Art