HR-Consulting este în căutarea unui Manager de Oficiu pentru clientul său


manager

HR-Consulting – lider în recrutarea personalului, la solicitarea clientului său, este în cautarea candidatului pentru postul vacant:

Manager de oficiu

RESPONSABILITĂŢI:.

  •  Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
  •  Gestionarea corespondenței electronice în cadrul companiei;
  •  Arhivarea și asigurarea circulației documentelor în cadrul companiei;
  •  Activități ce țin de administrarea și organizarea lucrului în oficiu.

CERINŢE:

  •  Studii superioare complete
  •  Experiența de lucru in calitate de secretar, manager de oficiu;
  •  Cunoștințe de operare calculator (MS World, Excel), fax, scanner;
  •  Cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza;
  •  Capacitate de lucru în echipă;
  • Abilităţi de comunicare şi organizare;

OFERTA:

  •  Salariul + sunt prevăzute bonusuri
  •  Telefon mobil si cheltuieli de transport
  •  Perspective de creștere

Regimul de lucru: 8:30 – 17:30 (5 z.l.)

CONTACTE:

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: zz60@search4staff.com sau la numărul de Telefon de contact: 062101257.

Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «Manager de oficiu»

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.

Ți-a plăcut articolul? Susține inițiativele tinerilor cu o donație pe Patreon!
Previous Vino cu toată familia la cel mai mare festival tehnologic-artistic din Moldova- Mini Maker Faire Chișinău
Next Lucrează de acasă ca Specialist în relații cu clientela
Mentenanta
About the author

Mentenanta

No Comment

Leave a reply

Apreciază articolul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

5 × 5 =