HR-Consulting este în căutarea unui Manager de Oficiu pentru clientul său


manager

HR-Consulting – lider în recrutarea personalului, la solicitarea clientului său, este în cautarea candidatului pentru postul vacant:

Manager de oficiu

RESPONSABILITĂŢI:.

  •  Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
  •  Gestionarea corespondenței electronice în cadrul companiei;
  •  Arhivarea și asigurarea circulației documentelor în cadrul companiei;
  •  Activități ce țin de administrarea și organizarea lucrului în oficiu.

CERINŢE:

  •  Studii superioare complete
  •  Experiența de lucru in calitate de secretar, manager de oficiu;
  •  Cunoștințe de operare calculator (MS World, Excel), fax, scanner;
  •  Cunoasterea limbilor romana, rusa, engleza;
  •  Capacitate de lucru în echipă;
  • Abilităţi de comunicare şi organizare;

OFERTA:

  •  Salariul + sunt prevăzute bonusuri
  •  Telefon mobil si cheltuieli de transport
  •  Perspective de creștere

Regimul de lucru: 8:30 – 17:30 (5 z.l.)

CONTACTE:

Cei interesați sunt rugați să transmită CV-ul la adresa de e-mail: zz60@search4staff.com sau la numărul de Telefon de contact: 062101257.

Vă rugăm să indicați codul postului vacant în titlul scrisorii: «Manager de oficiu»

Toate CV-urile primite vor fi analizate. Doar candidații care întrunesc cerințele postului vor fi contactați în vederea unui interviu.

Facebook Comments
comments powered by HyperComments
Previous Vino cu toată familia la cel mai mare festival tehnologic-artistic din Moldova- Mini Maker Faire Chișinău
Next Lucrează de acasă ca Specialist în relații cu clientela