Asociația Promo-LEX este în căutarea unui ofițer pe comunicare

Promo-LEX, angajare, relații publice, comunicare

Asociația Promo-LEX anunță concurs de selectare a unui Ofițer pe comunicare. Persoana selectată va asigura comunicarea și vizibilitatea activităților realizate în cadrul Asociației Promo-LEX.

Acesta va avea următoarele responsabilități:

  • participă la implementarea și actualizarea Strategiei de comunicare și a Planului media în cadrul Asociației Promo-LEX;
  • realizează rapoarte privind implementarea Strategiei de comunicare și a Planurilor media;
  • menține și dezvoltă relația cu reprezentanții mass-media;
  • elaborează şi distribuie materiale de presă;
  • monitorizează modul de reflectare în presă a activităților Asociației;
  • administrează şi arhivează materialele de presă/contactele media;
  • organizează şi participă la evenimentele de presă;
  • contribuie la organizarea evenimentelor publice ale Asociației;
  • participă la planificarea, elaborarea şi distribuirea publicațiilor, rapoartelor, materialelor promoționale şi informaționale (broșuri, bannere, pliante, etc.);
  • participă la administrarea paginii web a Asociației şi a conturilor din rețelele sociale;
  • alte responsabilități relevante.

Candidata(ul) trebuie să îndeplinească următoarele condiții:

  • Studii: studii superioare în Jurnalism, Comunicare, Științe politice sau alte domenii relevante;
  • Experiență profesională: minimum doi ani de experiență în domeniul comunicării şi o cunoaștere bună a mass-media din Moldova; experiență relevantă de lucru sau voluntariat în cadrul unui ONG sau organizație internațională va constitui un avantaj;

Competențe și Abilități:

  • cunoașterea excelentă a limbii române și la nivel avansat a limbilor engleză şi rusă;
  • abilități excelente de scriere în limba Română;
  • abilități de utilizare a computerului (MS Office, Internet), a echipamentului de birou (copiator/scanner/fax), cunoașterea soft-urilor specializate de editare a imaginilor/video va constitui un avantaj;
  • cunoştinţe şi abilităţi de gestionare a paginilor web (platforma WordPress) şi a reţelelor sociale;
  • abilităţi excelente de interacţiune şi comunicare;
  • responsabilitate și punctualitate;
  • abilităţi de lucru independent şi în echipă, într-un mediu dinamic şi în termeni restrânși de timp, etc.

Persoanele interesate trebuie să prezinte dosarul de angajare care va conține:

  • CV-ul actualizat;
  • Două publicații/materiale relevante (articole în presa scrisă și online, materiale video, comunicate de presă, analize, postări etc.) – de transmis ca documente anexate și/sau link-uri;
  • Scrisoare de intenție în care se va descrie motivația și experiența relevantă, precum și următoarele informații:
  1. Două persoane de referință – se va indica numele persoanei, organizația și datele de contact (foști/actuali angajatori, mentori sau profesori care pot oferi recomandări în susținerea candidatului);
  2. Propunerea financiară (salariul minim solicitat – se va indica suma netă, după reținerea impozitelor angajatorului și angajatului).

Dosarul de Angajare poate fi completat în limba Română sau Engleză şi trebuie expediat prin email la adresa angajare@promolex.md cu mențiunea „Ofițer de Comunicare”, până pe 14 august 2018, ora 17.00.

Pentru alte detalii sunteți încurajați să luați legătura cu Nicolae Panfil, Coordonator Programul Monitorizarea Proceselor Democratice, tel: 079381842, e-mail: nicolae.panfil@promolex.md.

Detalii găsiți pe promolex.md.

 

Facebook Comments
comments powered by HyperComments
Previous Concurs de granturi pentru jurnaliștii de investigație. Vezi cum poți obține finanțare
Next Participă în concurs și fii unul dintre cei 5 fotografi care vor beneficia de burse în valoare de 400$